ستاره استقلال خوزستان مقابل پیکان بازی می کند

ستاره جوان تیم فوتبال استقلال خوزستان فردا مقابل شاگردان مجید جلالی قرار خواهد گرفت تا نخستین بازی رسمی خود در لیگ هجدهم را انجام دهد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یونس دلفی، ستاره 18 ساله تیم ملی امید فوتبال ایران و باشگاه استقلال خوزستان که با درخشش در لیگ هفدهم و تیم ملی امید فوتبال کشورمان از باشگاه آیندهوون پیشنهاد همکاری دریافت کرد، باید پس از دیدار شاگردان زلاتکو کرانچار و سعودی ها به هلند می رفت تا در تست های پزشکی این تیم شرکت می کرد اما با مخالفت فدراسیون فوتبال و مسئولان تیم ملی امید روبرو شد تا روادید این بازیکن باطل شود.

هم اکنون مدیر برنامه های یونس دلفی و مسئولان باشگاه پی اس وی آیندهوون در حال تلاش هستند تا کارهای ویزا و روادید این بازیکن را انجام دهند تا او برای عقد قرارداد به سرزمین لاله های نارنجی ( لقب کشور هلند ) برود اما تا آن زمان، او برای استقلال خوزستان بازی می کند.

آبی های دیار کارون باید در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر به مصاف پیکان بروند و دلفی در اختیار تیم استقلال خوزستان است و با صلاحدید داریوش یزدی مقابل پیکان بازی می کند. او در 4 بازی تیم امید کشورمان مقابل عربستان سعودی، کره شمالی، میانمار و کره جنوبی بازی کرد و عملکرد خوبی داشت اما به دلیل مشکلاتی تا کنون در ترکیب تیم باشگاهی اش بازی نکرد و به احتمال زیاد، فردا ( پنج شنبه ) نخستین بازی رسمی خود را در لیگ هجدهم انجام خواهد داد.

دیدار تیم های پیکان تهران و استقلال خوزستان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر از ساعت 20:15 فردا ( پنج شنبه ) در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می شود.


بیشتر بخوانید:

انتقال دلفی به آیندهوون قطعی شد

 آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران


انتهای پیام/

دلفی مقابل پیکان بازی می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار