کشف 40 میلیارد ریال کالای احتکار شده در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 40 میلیارد ریال کالای احتکار شده شامل قطعات خودرو با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه شخصی در یکی از محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه که صاحب یک واحد صنفی لوازم و قطعات خودرو است اقدام به احتکار این لوازم می کند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد این فرد مقدار بسیار زیادی لوازم و قطعات خودرو را در چند باب منزل خالی از سکنه و مغازه احتکار کرده است.

امان اللهی یادآوری کرد: ماموران پلیس پس از پیدا کردن آدرس دقیق محل کسب این فرد و اماکنی که در آن به احتکار کالا دست زده بود، پس از هماهنگی با مقام قضایی به همراه نماینده سازمان صنعت و معدن و قاضی تعزیرات به بازرسی از محل اقدام کردند..

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از محل های احتکار کالا، ماموران موفق به کشف مقدار زیادی لوازم و قطعات خودرو شدند.

وی ادامه داد: طبق نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده به حدود 40 میلیارد ریال می رسد.

امان اللهی از پلمب مکان های محل احتکار کالا خبر داد و گفت: فرد دستگیر شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت .

انهدام سه باند سرقت در کرمانشاه و کشف 121 فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام سه باند سرقت در کرمانشاه و کشف 121 فقره سرقت از این باندها خبر داد.

وی گفت : با پیگیری و تلاش نیروهای پلیس آگاهی استان، یک باند سه نفره سرقت خودرو در کرمانشاه شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: اعضای این باند به 20 فقره سرقت اعتراف کردند و تاکنون 10 دستگاه از خودروهای به سرقت رفته کشف شده و در اختیار مالباختگان قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از تلاش برای دستگیری سایر همدستان و مالخران در این پرونده خبرداد.

انهدام یک باند دیگر سرقت منزل در کرمانشاه

وی همچنین با اشاره به انهدام یک باند دیگر سرقت منزل در کرمانشاه، عنوان کرد: اعضای این باند دو نفر بودند که دستگیر شده و تاکنون نیز به 76 فقره سرقت اعتراف کرده اند.

به گفته امان اللهی اقدامات لازم برای شناسایی مالباختگان انجام شده است.

دستگیری یک باند سه نفره کیف قاپی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان از دستگیری یک باند سه نفره کیف قاپی نیز در کرمانشاه خبرداد و گفت: اعضای این باند هم به 25 فقره سرقت اعتراف کرده اند.

کشف 18 انبار کالای احتکار شده

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 18 انبار کالای احتکار شده به ارزش 35 میلیارد تومان در استان خبر داد.

وی بااشاره به بالا رفتن قیمت ارز وسکه در بازار کشور طی چندماه گذشته، اظهار کرد: به دنبال این موضوع، تغییراتی در قیمت اجناس و مایحتاج مورد نیاز مردم ایجاد شده است.

وی افزود: در این راستا اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با همکاری دیگر دستگاه های ذیربط اقدام به شناسایی انبار کالاهای احتکار شده و برخورد با سوء استفاده کنندگان از این وضعیت می کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون 18 انبار را در استان شناسایی و حجم قابل توجهی اقلام را از این انبارها کشف و ضبط کرده ایم.

وی عنوان کرد: کالاهای کشف شده به ارزش 35 میلیارد تومان عمدتا شامل برنج و لوازم خانگی هستند.

امان اللهی از دستگیری 43 محتکر و تشکیل پرونده قضایی برای آنان در استان خبر داد و افزود: نیروی انتظامی باهمکاری سایر دستگاه های مربوطه با کسانی که به عناوین مختلف اقدام به احتکار کالاهای موردنیاز مردم می کنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

پلمب مکان های محل احتکار کالا

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.