دبیر جشنواره فیلم کودک و نوجوان : میزبانی جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان دیگر 5 ساله نیست و برای همیشه در اصفهان باقی خواهد ماند.

علیرضا رضا داد دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در پاسخ به این سوال که با توجه به میزبانی  5ساله اصفهان چه زیرساخت هایی یرای اعتلای صنعت سینما در اصفهان در نظر گرفته شده است؟ ، گفت : میزبانی دیگر 5 ساله نیست و در توافق نامه جدید قید سال حذف شده است . ما بر این باوریم که هر جشنواره ای با مکان آن شناخته می شود و جشنواره فیلم کودک و نوجوان با اصفهان در دنیا شناخته شده است و اگر در سالی در اصفهان برگزار نشده به دلیل مشکلات اجرایی امکان برگزاری فراهم نبوده است . سیاست سازمان سینمایی این است که جشنواره ها ثبات مکانی داشته باشد.

او ادامه داد :  زیر ساخت ها در اصفهان از جهت سالن های نمایش در حال افزایش است . مجموعه سیتی سنتر امسال بهره برداری شد . سال گذشته مجموعه سینمای چهارباغ راه اندازی شد ، مجموعه سینما ساحل در حال راه اندازی است و یک مجموعه جدید دیگر در اصفهان در حال ساخت است که این پیشرفت ها باعث شده  اصفهان یکی از قطب های فعال سینما در سال های آینده باشد. علیرضا رضاداد در باره اینکه در ادواری که شما دبیر جشنواره در اصفهان بودید ، باشکوه ترین دوره کدام بوده است؟ اذعان کرد : هر دوره ای ویژگی های خود را دارد . دوره گذشته  به لحاظ استقبال مردم و  را می توان به عنوان باشکوه ترین دوره دانست.

دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان در خصوص اینکه چه ملزوماتی برای برگزاری با شکوه جشنواره کودک می بینید که باید مهیا شود؟، تاکید کرد : حمایت از تولید ، ایجاد یک ساختار ثابت و با دوام برای برگزاری جشنواره و نیروی کارآمد و حمایت مسئولان و مدیران در این زمینه ضروری است. .

انتهای پیام/م

 سیاست سازمان سینمایی این است که جشنواره ها ثبات مکانی داشته باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.