توزیع غذا در دزفول به مناسبت عید غدیر

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه دزفول از توزیع  ۵ هزار و ۱۱۰ پرس غذا در بقاع شاخص دزفول به مناسبت عید غدیر خم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام مجتبی خمیدی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه دزفول گفت: در روز عید غدیر 5 هزار و ۱۱۰ پرس غذا در بقعه های شاخص شهرستان طبخ و در بین مردم و زائرین و گروه های مختلفی از طرف این اداره به مناطق محروم رفته و غذای گرم میان نیازمندان توزیع خواهند کرد.

وی افزود:  14 هزار غذا نیز در محل موقوفه اداره اوقاف دزفول واقع در خیابان کشاورز به همت هیئت روضه الزهرا (س) طبخ و میان مردم پخش می شود.

حجت الاسلام خمیدی بیان داشت: در روز عید غدیر ١٤ نانوایی در سطح شهرستان به همت اداره اوقاف و امورخیریه دزفول نان رایگان در اختیار مردم قرار خواهند داد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول در ادامه گفت: به منظور ترویج فرهنگ غدیر و انتقال پیام غدیر به مردم و به خصوص جوانان، مجموعه نمایشگاهی تصاویر و پیام غدیر در بین مساجد این شهرستان توزیع می شود، همچنین تعداد زیادی کتاب با موضوع غدیر به مردم در بقعه های این شهرستان هدیه داده می شود.

حجت الاسلام خمیدی گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دزفول در نظر دارد به کودکانی که از عید غدیر سال گذشته تا امسال در شهرستان دزفول به دنیا آمده و نامشان مزین به نام حضرت علی (ع) است هدایای ارزشمندی تقدیم کرده و این عزیزان می توانند با مراجعه به اداره اوقاف هدیه خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.