نیمکت نشینی بازیکنان ایرانی المپیاکوس مقابل برنلی

کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی مانند دیدار رفت المپیاکوس مقابل برنلی بازی برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا را هم از روی نیمکت آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از سایت اسپورت اف ام یونان تیم فوتبال المپیاکوس که در دور رفت مرحله پلی آف رقابت های لیگ اروپا فصل 19-2018 توانست برنلی را در ورزشگاه کارایسکاکیس آتن با نتیجه 3 بر یک شکست دهد، امشب در دور برگشت این مسابقات میهمان حریف انگلیسی است.

این بازی در ورزشگاه تارف مور برگزار می شود و المپیاکوس قصد دارد با حفظ برتری خود در بازی رفت جواز حضور در مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا را کسب کند. از طرفی پیروزی شاگردان پدرو مارتینز برابر  نخستین برتری این تیم مقابل حریفان انگلیسی در مراحل حذفی رقابت های اروپایی را رقم می زند و این امر برای پیرائوس(لقب المپیاکوس) دست آوردی تاریخی محسوب می شود.

این دیدار برای المپیاکوس به هیچ وجه آسان محسوب نمی شود و اگرچه حریف روی بازی بعدی خود در لیگ جزیره مقابل منچستریونایتد تمرکز دارد اما از همان ابتدای بازی با حریف یونانی دنبال بازکردن دفاع چند لایه قرمز و سفیدها است.

به نظر می رسد مربی پرتغالی المپیاکوس قصد ندارد تغییری در ترکیب تیم  برنده اش در بازی رفت با برنلی ایجاد کند و به همین دلیل به احتمال فراوان باز هم آندریاس جیانیوتیس، عمر العبدلاهوی، رودریک میراندا، یاگوش ووکوویچ، کاستاس تسیمیکاس، مادی کامارا، آندریاس بوچالاکیس،لازاروس کریستودولوپولوس، کاستاس فورتونیس، دنیل پودنس، میخل آنخبل گوئررو مقابل شاگردان شین دایچ به میدان می روند.

برهمین اساس کریم انصاری فرد که در بازی رفت از دقیقه 84 برای تیمش به میدان آمد همراه با بازیکنانی چون احسان حاج صفی، بیبراس ناچو، پاپو آبه سیسه، واسیلیس توروسیدیس،یاسین مریاح، جیانیس فتفاتزیدیس، احمد حسن و گیلرمه بازی را از روی نیمکت المپیاکوس آغاز می کنند.


بیشتر بخوانید-حاج صفی، المپیاکوس را قرضی ترک می کند 


 

انتهای پیام/

نیمکت نشینی حاج صفی و انصاری فرد برابر برنلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار