دلفی:پیکان عملکردی غیر فوتبالی از خود به نمایش گذاشت

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: در دیدار برابر تیم فوتبال پیکان گل نامطلوبی را دریافت کردیم و این تیم عملکردی غیر فوتبالی برای اتلاف وقت از خود به نمایش گذاشت.

یونس دلفی بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:در دیدار برابر تیم فوتبال پیکان گل نامطلوبی را دریافت کردیم.تیم استقلال خوزستان به صورت منسجم در حال بازی بود و  اما تیم فوتبال پیکان عملکردی غیر فوتبالی از خود به نمایش گذاشت.تیم فوتبال پیکان تلاش بسیاری برای تلف کردن وقت دیدار انجام داد و ما نیز برای تغییر نتیجه تمام توان خود را در زمین به نمایش گذاشیم.

دلفی در ارتباط با میانگین سنی بسیار کم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:در میان بازیکنان جوان تیم استقلال خوزستان بازیکنان با تجربه نیز حضور دارند.مربی تیممان نیز جوانگرا است و بهای فراوانی را به بازیکنان جوان تیم می دهد.ما برای کسب 3 امتیاز دیدار برابر تیم فوتبال پیکان حاضر شدیم اما دریافت گل از شاگردان جلالی جلوی پیروزی ما را گرفت و امیدوارم در آینده عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذاریم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره با عملکرد تیم داوری گفت:داوری خوبی داشتیم اما در بعضی از مواقع به نفع تیم فوتبال پیکان سوت هایی از سوی داور زده می شد.بی شک زمانی که در زمین حریف دیداری را انجام میدهیم این قبیل مسائل نیز وجود دارد .

دلفی در ارتباط با پیگیری پیشنهاد باشگاه آیندهون در لیگ برتر فوتبال هلند اظهار کرد:به دنبال دریافت ویزای هلند هستم و دریافت این مدرک بسیار سخت است و تا  20 روز آینده تمامی مسائل در ارتباط با انتقال من به لیگ برتر هلند مشخص خواهد شد.

دلفی در ارتباط با باخت و حذف شدن تیم ملی فوتبال امید کشورمان از بازی های آسیایی جاکارتا گفت:در ارتباط با باخت برابر تیم فوتبال کره جنوبی باید بگویم برابر تیم ضعیفی نباختیم.باخت برابر تیم میانمار نیز اتفاق بود که رخ داد و ما این تیم را دست کم گرفتیم و در صورتی که به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود می کردیم به مراتب شرایط بهتری را داشتیم.ما می توانستیم بنگلادش را شکست داده و پس از صعود به 4 تیم برتر مسابقات کار برای ما آسان تر می شد.

دلفی ادامه داد:اما باید گفت تیم فوتبال عربستان نیز ناجوانمردانه در دیدار خود حاضر شد و با گل های زیاد خود به عنوان تیم فوتبال سوم صعود کرد.فردی در ارتباط با شکست تیممان برابر میانمار دخالت نکرد و ما به دنبال کنترل وضعیت دیدار بودیم.با این حال اما ما خدا را شاکر هستیم  و فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک کشورمان تمامی نیاز های ما برای حضور در مسابقات را برطرف کردند تا ما بتوانیم در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 حاضر شویم.


بیشتر بخوانید:شاگردان دایی ۳ امتیاز از دست رفته را پس گرفتند/ کی روش، فرشته نجات سپاهان شد


انتهای پیام/

اظهارات یونس دلفی پس از شکست تیم فوتبال استقلال خوزستان برابر پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار