بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸؛

پایان کار کوراش کاران کشورمان با ۱ طلا، ۱ نقره و ۲ برنز

در پایان رقابت‌های کوراش بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، ملی پوشان کوراش کشورمان موفق به کسب ۱ نشان طلا، ۱ نقره و ۲ برنز شدند.

پایان کار کوراش کاران کشورمان با ۱ طلا، ۱ نقره و ۲ برنزبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، پیکارهای کوراش هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا 2018، در شرایطی امروز پنج شنبه 8شهریور ماه در شهر جاکارتا کشور اندونزی به پایان رسید که ملی پوشان شایسته کشورمان موفق به کسب 1نشان طلا، 1نقره و 2برنز در اولین حضورشان در این رقابتها شدند.

بر اساس این گزارش الیاس علی اکبری در وزن منهای 81 کیلوگرم گام نخست حریف ترکمنستانی خود را از پیش رو برداشت و در یک هشتم نهایی برابر «رحمان» از اندونزی پیروز شد و در ادامه با برتری برابر حریف مغولستانی راهی نیمه نهایی شد.

علی اکبری در نیمه نهایی کوراش کار ازبک را از پی شرو برداشت و با پیروزی بر نماینده تاجیکستان در فینال هجدهمین مدال طلا کاروان ایران را بدست آورد.

امید تیزتک دیگر نماینده کشورمان در این وزن در نخستین مبارزه خود کوراش کار ترکنمستان را شکست داد و در ادامه حریف ژاپنی را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر نماینده مغولستان به نیمه نهایی رسید و با قبول شکست برابر کوراش کار تاجیک به نشان برنز دست یافت.

در وزن به اضافه 90 کیلوگرم، جعفر پهلوانی در گام نخست حریفی از تاجیکستان را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر حریف هندی به یک چهارم نهایی راه یافت.

وی در مرحله یک چهارم نهایی برابر «کورالوف» از قرقیزستان در کمتر از ۱۵ ثانیه با ضربه فنی برنده شد و با پیروزی برابر نماینده ازبک ها فینالیست شد و در فینال و در مبارزه ای نزدیک نتیجه را به حریف ازبک واگذار کرد و نایب قهرمان شد.

دیگر نماینده کشورمان محمدعلی ذاکری در مبارزه ای نزدیک نتیجه را به حریف افغان واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

قنبر علی قنبری نماینده وزن منها 66 کیلوگرم کشورمان در گام نخست حریف قرقیزستانی را از پیش رو برداشت و در ادامه برابر حریف قزاقستانی به برتری رسید.

قنبری در یک چهارم نهایی کوراش کاری از کشور تاجیکستان را پیش رو دارد و با قبول شکست برابر حریف ازبک صاحب گردن آویز برنز شد.

بهزاد وحدانی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در گام نخست نتیجه را به حریفی از چین تایپه واگذار کرد و حذف شد.

در وزن منهای 78 کیلوگرم بانوان زهرا باقری پس از استراحت در دور نخست، حریف ترکمنستانی را از پیش رو برداشت و در مرحله سوم مغلوب کوراش کار مغولستان شد و از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن منهای 90 کیلوگرم محمد ملک محمدی پس از استراحت در گام نخست، مغلوب شیرزاد عزیزی از افغانستان شد، قاسم احدی نیز در نخستین مبارزه خود مغلوب ایمان اف از ازبکستان شد و دور رقابتها کنار رفتند.

در وزن منهای 63 کیلوگرم بانوان «زهرا نادری» در دور نخست برابر حریفی از کره جنوبی پیروز شد و در مبارزه دوم خود نتیجه را به نماینده هندوستان واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

آذر کولیوند دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست برابر حریفی از هند پیروز شد و با قبول شکست برابر حریف قزاقستانی از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن منهای 52 کیلوگرم طاهره آذرپیوند پس از استراحت در گام نخست، حریفی از قزاقستان را از پیش رو برداشت و در یک چهارم نهایی مقابل ازبکستان نتیجه را واگذار کرد و حذف شد.


بیشتر بخوانید: واکنش عجیب ملی پوش کوراش بعد از شکست در بازی های آسیایی


انتهای پیام/

عملکرد تیم ملی کوراش در بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار