برخورد با مفسدان اقتصادی بایستی با قدرت ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان د رخطبه های امروز نمازجمعه شهر زنجان با بیان اینکه باید با مفسدان با قاطعیت برخورد شود؛ گفت: باید زمینه فساد در جامعه مسدود و با آن مقابله شود.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تقدیر از قوه قضاییه برای مقابله با مفسدان اقتصادی گفت: امیدواریم که برخورد با مفسدان اقتصادی با قدرت و قوت ادامه یابد.
امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه امروز باید از کشور یک صدا شنیده شود؛ گفت: نباید اجازه دهیم در کشور چند صدایی به وجود آید، باید یک صدا و متحد باشیم.
وی با بیان اینکه وظیفه مجلس نظارت و سؤال است؛ گفت: دشمن فکر می‌کرد که با سؤال از رئیس جمهور زمینه اختلاف به وجود خواهد آمد و در مجلس مسائل دیگری مطرح خواهد شد که اما به حول قوه الهی چنین اتفاقی نیفتاد.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به دهم شهریور سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی گفت: این اقدام مقام معظم رهبری موجب تقویت این واحد برای مقابله با تهدیدات دشمنان شد.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به سالروز مبارزه با استکبار جهانی و انگلیس گفت: پس از سال ها توطئه‌های انگلیس در خلیج فارس به همت مراجع و علما و همچنین رئیس علی دلواری زمینه مبارزه با استکبار جهانی فراهم شد.
وی با تبریک عید بزرگ غدیر گفت: شخصیت امام علی (ع) به گونه‌ای بود که حتی افراد خارج از دین اسلام نیز مجذوب ایشان می‌شدند؛ و در جریان غدیر پیامبر اکرم (ص) نگاه سالم از دین را به جامعه ارائه کردند.

انتهای پیام/ ج

لزوم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.