امام جمعه موقت خرم آبادگفت: سوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور نمایش مردم سالاری دینی بود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  امام جمعه موقت خرم آباد در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به سوال نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور، این رویداد را تجلی مردم سالاری دینی برشمرد و گفت: این موضوع نشان داد که اگر روزی نیاز باشد، نمایندگان مردم در مجلس از رئیس قوه مجریه سوال می‌کنند و این حق مجلس است.

حجت الاسلام حیات الغیب امام جمعه موقت خرم آباد گفت: سوال از رئیس جمهوری همچنین نشان داد که نظام جمهوری اسلامی نظامی پاسخگو است و مطابق آنچه بنیانگذار جمهوری اسلامی فرمودند: مجلس در راس امور است.

حجت الاسلام حیات الغیب ضرورت تغییرات اساسی در دولت و تلاش بیشتر دولتمردان برای بهبود وضع اقتصادی کشور را یادآورشد و گفت:دولتمردان باید همت بیشتری داشته باشند و نیرو‌های قویتری بکارگیرند.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به دیدار مقامات عالی قوه قضائیه با مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر برخورد با مفاسد اقتصادی، اقدام دستگاه قضا در دستگیری و محاکمه اخلالگران اقتصادی را گامی در جهت خواست مردم و ترمیم چهره قوه قضائیه دانست.
۱۲ شهریور سالروز شهادت رئیس علی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس، ۱۳ شهریور روز تعاون و ۱۵ شهریور روز خانواده و تکریم بازنشستگان از مناسبت‌هایی بودکه حجت الاسلام حیات الغیب در خطبه‌های نمازجمعه این هفته به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/د

سوال مجلس از رئیس جمهور تجلی مردم سالاری دینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.