ساخت ۱۰ مهد کودک در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

عملیات اجرایی ساخت ۱۰ مهد کودک در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عملیات اجرایی ساخت 10مهد کودک در مراسمی با حضور مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور و مسئولان استان کرمانشاه در مناطق زلزله زده این استان آغاز شد.

ساخت این تعداد مهد کودک در مراسمی در شهر زلزله زده تازه آباد همزمان با افتتاح مسکن مددجویان بهزیستی سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس آغاز شد.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت : پنج مهد کودک از این مهد کودک ها در این شهرستان به صورت کاملا مقاوم و مناسب با اعتبار سه میلیارد ریال احداث و تجهیز خواهد شد.

محمد نفریه افزود: از همان روزهای ابتدایی پس از زلزله 7.3 سال گذشته، 36 مهد کودک به صورت سیار کار خود را در مناطق زلزله آغاز کردند و اکنون مقاوم سازی مهدها در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این مراسم از افتتاح 35 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی مناطق زلزله زده با همکاری بسیج سازندگی سپاه استان تهران خبر داد و گفت: این واحدهای مسکونی فردا افتتاح می شود.

امید قادری در ادامه به افتتاح چند پروژه بهزیستی در هفته دولت در شهرستان ثلاث باباجانی مانند مجتمع توانبخشی و مهد کودک روستای چم زرشک اشاره کرد و افزود: علاوه بر ساخت تعداد پنج مهد کودک روستایی و شهری، هفته آینده مرکز روانشناختی تخصصی در ثلاث باباجانی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/د

اجرای آیین کلنگ زنی ساخت 10مهد کودک در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.