ایستگاه آخر سیتی‌استیج برگزار شد

ایستگاه آخر سیتی‌استیج با موضوع رفتار شهروندی و مسؤولیت‌پذیری اجتماعی با سخنرانی علمی نبی بستان، روانشناس ومدرس دانشگاه و برگزاری برنامه‌های بسیار شاد و مفرح برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: برای داشتن شهری خوب و در خور نام کرمانشاه، باید هر کدام از ما ابتدا از خودمان شروع کنیم.

وی گفت: تمام تلاش ما در دوره‌های آموزشی مربیگری زندگی، ارائه آموزش در کنار برنامه‌های مورد استقبال مردم بود، که نتایج بسیار خوبی را به همراه داشت.

عبدالمالکی با بیان این که رفتار شهروندان و مهم دانستن مسؤولیت اجتماعی از سوی مردم می‌تواند بسیاری از مشکلات شهری را به حداقل برساند، تصریح کرد: برای داشتن شهری خوب و در خور نام کرمانشاه، باید هر کدام از ما ابتدا از خودمان شروع کنیم و ترویج این تفکر به طور حتم می‌تواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دوره تربیت مربی زندگی از ابتدا تا انتها با رشد بسیار فزاینده‌ای همراه بود، اظهار داشت: استقبال بسیار عالی همشهریان ما را مصمم به ادامه مسیر کرد و امیدواریم این دوره‌ها تداوم پیدا کند.

نبی بستان، مدیر اجرای سینی استیج دوره‌های مربیگری زندگی در ادامه با تاکید بر آموزش رفتار شهروندی و رعایت حقوق و تعامل دو سویه بین مردم و مسؤولان، تاکید کرد: مسئؤولیت‌پذیری اجتماعی و یادگیری رفتاری شهروندی از نان شب برای شهروندان واجب‌تر است.

بستان افزود: باید شاهد تغییر رفتارهایی در بین شهروندان باشیم که برای عموم قابل استفاده و سودمندی باشد و به‌صورت خرد جمعی و استفاده از دانایی محوری و حساس شدن به محیط زندگی خود به‌عنوان شهروندی که در زمینه‌های مختلف جامعه باید رد پایی داشته باشیم و نسبت به شهر و رشد و پیشرفت شهر خود آگاه باشیم و در کنار همدیگر تلاش کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

دوره تربیت مربی زندگی از ابتدا تا انتها با رشد بسیار فزاینده‌ای همراه است

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار