مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی؛

جشن عاطفه‌ها در ۱۶۶۱ پایگاه آذربایجان غربی برگزار می‌شود

بیست و چهارمین دوره جشن عاطفه‌ها امسال ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه و ۱۱ مهرماه در یک هزار و ۶۶۱ پایگاه کمیته امداد در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

به گزارش عزیز سهندی، مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ گفت: بیست و چهارمین دوره جشن عاطفه‌ها امسال با شعار "لبخند مهر بسته به مهر شما" در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه و ۱۱ مهرماه در یک هزار و ۶۶۱ پایگاه سراسر استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: ۴۵ پایگاه ثابت در میادین شهرستان ها، ۱۹ پایگاه نماز جمعه، ۱۷ پایگاه سیار، ۴۰ پایگاه مراکز نیکوکاری، ۴۰ پایگاه بسیج و یک هزار و ۵۰۰ پایگاه مدارس برای برگزاری جشن نیکوکاری در آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است.
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی یاد آور شد: همچنین بیش از ۳۰۰ هزار پاکت هدیه در آستانه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در میان دانش آموزان استان توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به تعداد افراد فعال در برگزاری جشن عاطفه‌های آذربایجان غربی، تصریح کرد: ۴۷۰ امدادگر رسمی و غیر رسمی و افتخاری، مسئولیت برگزاری جشن عاطفه‌ها در استان را به عهده خواهند داشت.
سهندی با تأکید بر استفاده از شیوه‌های نوین در دریافت کمک‌های مردمی عنوان کرد: مردم نیکوکار آذربایجان غربی می‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن عاطفه‌ها، از طریق واریز مبلغ خود به شماره حساب ۰۱۵۴۳۸۵۴۳۸۰۰۰ نزد بانک ملی کمک های خود را واریز نمایند.

وی افزود: همچنین مردم نیکوکار استان می توانند از طریق تلفن همراه با واردکردن کد دستوری #۱* ۸۸۷۷ *، بهره گیری از نرم افزار‌های کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد و با شماره گیری تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ برای اهداء کمک های نقدی خود به نیازمندان اقدام کنند.
وی بیان کرد: مردم نیکوکار آذربایجان غربی در سال گذشته سه میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند استان به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی افزود: پیش بینی می‌شود مردم خیر استان با پرداخت نزدیک به چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، در جشن عاطفه‌های امسال مشارکت کنند.
وی یادآور شد: بیش از ۶۰۰ میلیون تومان تا به امروز برای جشن عاطفه‌ها در استان جمع آوری شده است.
سهندی با اشاره به مشارکت سایر ارگان‌ها در برگزاری جشن عاطفه ها، اظهار کرد: آموزش و پرورش جهت بهره مندی از ظرفیت تشکل‌های دانش آموزی در قالب یاوران امداد با بیش از ۴۴ هزار دانش آموز داوطلب ثبت شده در سامانه و همچنین سازمان بسیج مستضعفین در راستای برگزاری هرچه بهتر این جشن با کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/ح


 جمع آوری هدایای مردم آذربایجان غربی درجشن عاطفه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.