با اعلام شاعران برگزیده.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر ترکی رضوی در ارومیه پایان یافت

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر ترکی رضوی با اعلام نفرات برگزیده در ارومیه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر ترکی رضوی با اعلام نفرات برگزیده در سالن شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ارومیه به کار خود پایان داد.

در پایان این جشنواره در بخش داخلی، مهران عباسی از تبریز، جمشید داس زرین از میاندوآب، عارف بابایی از مراغه، امراه اسدی از پلدشت و یاسین حاجی زاده از ارومیه به ترتیب با کسب مقام های  اول تا پنجم   موفق به دریافت جوایز و لوح تقدیر این جشنواره شدند.

همچنین در بخش بین‌الملل جشنواره  نیز از میان ۲۰ شعر از ۹ شاعر شرکت کننده، رستم توفیق، امین هوایی و سید عصری هر سه از جمهوری آذربایجان به عنوان‌های اول تا سوم دست یافتند و لوح تقدیر و جایزه دریافت کردند.

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ۲۴۶ نفر شاعر از ۱۷ استان کشور و سه کشور عراق، آذربایجان و ترکیه در مجموع ۳۸۴ قطعه شعر به زبان ترکی آذربایجانی به سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر ترکی رضوی ارسال کرده بودند.

در سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذربایجانی که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر امروز برگزار شد، شعرایی از کشورمان و کشور‌های مختلف به قرائت اشعار خود درموضوعات فضایل، مناقب و سیره پاک حضرت ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و شخصیت زندگانی حضرت شاه چراغ (ع) به زبان ترکی آذربایجانی پرداختند.

انتهای پیام/ح


اعلام نفرات برگزیده جشنواره بین المللی شعر رضوی در ارومیه

برچسب ها: شعر ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.