نجات ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در آب ساحلی مازندران

تیم‌های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر در آب ساحلی مازندران از آغاز طرح تا کنون ۳ هزار و ۵۰۰ نفر را نجات دادند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیرعامل هلال احمر مازندران با اشاره به مستقر شدن بیش از هزار نجاتگر و ناجی غریق در ۳۷۶ نقطه پرخطر ساحل استان گفت: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر و ناجیان در آب های ساحلی استان از آغاز طرح  تاکنون ۳ هزار و ۵۰۰ غریق را نجات دادند .

وی  با بیان اینکه در همین مدت نجاتگران هلال احمر ۱۳۸ مصدوم حوادث دریایی را به مراکز درمانی انتقال دادند افزود: بیش از ۷ هزار نفر نیز با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات ساحلی هلال احمر استان از خدمات امدادی سرپایی برخوردار شدند.

مدیر عامل هلال احمر مازندران گفت: بیش از هزار ناجی غریق و نجاتگر جمعیت هلال احمر با بکارگیری ۵۲ دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی، ۵۷ دستگاه موتورسیکلت، ۱۳ فروند قایق نجات، ۱۴ دستگاه جت اسکی و ۱۰ فروند شناور دریایی مشارکت دارند.

اکبری افزود: طرح امداد و نجات ساحلی در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در ۴۰۰ کیلومتر نوار ساحلی استان که از خرداد ماه سالجاری آغاز شد تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.

وی به مسافران و گردشگران ساحلی توصیه کرد: هشدار‌های نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل را جدی بگیرند و از شنا در نقاط پرخطر اجتناب کنند.

انتهای پیام /ر

اجرای طرح امداد و نجات ساحلی در ۴۰۰ کیلومتر نوار ساحلی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار