هفته امر به معروف و نهی از منکر بهترین فرصت برای ترویج آن است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اردکان گفت: هفته امر به معروف و نهی از منکر در هفت روز اول محرم، بهترین فرصت برای ترویج آن است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حجت الاسلام حجت الله کوثری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اردکان روز یکشنبه در آستانه ماه محرم سال ۱۴۴۰ هجری قمری (۲۰ شهریور)  گفت: در تقویم رسمی ایران هفت روز نخست محرم، هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شد که بهترین فرصت برای ترویج آن است.

وی افزود: شعار امسال نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر انتخاب شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اردکان با تشریح برنامه‌ها تصریح کرد: همایش ویژه آموزش بسیجیان طلایه دار حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و گردهمایی روسا و کارمندان دولت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، فرمانداری، اداره‌های تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد مهمترین برنامه هاست.

کوثری تصریح کرد: پذیرایی و تجلیل از تعدادی آمران به معروف و ناهیان از منکر، غبار روبی قبور شهدای گمنام پارک شهر و افتتاح قرارگاه شهدای گمنام ستاد امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه هاست.

وی افزود: تبلیغات محیطی بر روی اتوبوس ها، تاکسی‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی با همکاری شهرداری و شورای شهر، تهیه و تکثیر بیش از هزار عدد لوح فشرده مداحی در اتومبیل‌ها و طراحی و نشر شعار هفته در فضای مجازی با استفاده از مفاهیم و تصاویر زیبا از جمله مواردی است که اجرا می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اردکان یادآور شد: نشست توجیهی با مبلغین و مبلغات در باب فریضه امر به معروف و نهی از منکر با همکاری اداره تبلیغات و حوزه‌های علمیه، تجمع طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر در نماز جمعه، برپایی راهنمایی سراسری حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بعد از نماز جمعه، در این هفته برگزار می‌شود.

کوثری اظهار کرد: چاپ و نشر اولین شماره گاهنامه دیواری، آزاد راه متعلق به ستاد امر به معروف و نهی از منکر اردکان، برگزاری کارزار تبلیغاتی (کمپین) نه به بی تفاوتی در فضای مجازی، برگزاری نشست‌های علمی در قالب کرسی‌های آزاد اندیشی و تریبون آزاد از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ف

هفته اول محرم بهترین فرصت برای ترویج آن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار