رشد ۲۵۰ درصدی کشف مواد مخدر در مرز‌های گیلان

فرمانده مرزبانی استان گیلان گفت:کشف مواد مخدر در مرز‌های گیلان ۲۵۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ کیاست سپهری فرمانده مرزبانی استان گیلان گفت: از ابتدای امسال و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کشفیات نیروی مرزبانی گیلان در حوزه مواد مخدر ۲۵۰ درصد رشد یافته است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر مواد مخدر از استان‌های غربی وارد گیلان می‌شود افزود: نیروی مرزبانی گیلان در راستای مبارزه با کالای قاچاق اقدامات گسترده‌ای را در دستور کار قرار داده است.

فرمانده مرزبانی استان گیلان از اجرای ۱۰ مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر خبر داد و گفت:‌با اجرای این طرح ها، نیرو‌های مرزبانی استان گیلان در راستای کشف مشروبات الکلی و انهدام باند‌های خلافکار در این زمینه نیز موفقیت بسیار زیادی داشته است.

سرهنگ کیاست سپهری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون کشفیات مرزبانی استان گیلان در حوزه مشروبات الکلی حدود ۱۵۰ درصد نسبت به پارسال رشد داشته است افزود: همچنین کشفیات مرزبانی در حوزه قاچاق البسه بیش از ۱۰۰ درصد و در بخش برخورد با صید و صیادی غیرمجاز نیز با افزایش چشمگیری روبه‌رو بوده است.

وی با اشاره به اینکه مرز‌های گیلان از جمله پاک‌ترین مرز‌های کشور در زمینه قاچاق مواد مخدر است تصریح کرد: قاچاق مواد مخدر به ندرت در استان گیلان به صورت گسترده اتفاق می‌افتد به طوری که منشاء ورود اغلب موادی که در استان کشف و ضبط می‌شود از استان‌های غربی کشور است.

 

انتهای پیام/م.ع

کشف مواد مخدر در مرز گیلان ۲۵۰ درصد رشد یافت

برچسب ها: مرزبانی ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.