تعطیلی دو کارخانه تولیدی در اصفهان

مدیرکل استاندارد استان اصفهان گفت:دو کارخانه تولید لوله‌های پی.وی.سی غیر استاندارد و با کیفیت بسیار پایین تولید می‌کردند که به همین دلیل پلمب و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامحسین شفیعی مدیرکل استاندارد استان اصفهان با بیان این‌که کارخانه تولید لوله پی.وی.سی(لوله پلیکا) در گروه مصالح ساختمانی قرار دارند، اظهار کرد: دو کارخانه تولید لوله‌های پی.وی.سی غیر استاندارد و با کیفیت بسیار پایین تولید می‌کردند که به همین دلیل پلمب و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در ادامه افزود: در این واحدهای تولیدی 2 هزار و 600 شاخه لوله بوده است که فعلاً پلمب و جمع‌آوری شده است تا طبق دستور مقامات قضایی معدوم شوند.

مدیرکل استاندارد استان اصفهان به مردم توصیه کرد: از خرید لوله‌های پلی اتیلن و پی.وی.سی بدون نشان استاندارد، خودداری کنند زیرا این موارد از مواد ضایعاتی تولید می‌شوند و امکان ورود خسارت به مصرف کننده را به دنبال دارد، همچنین در صورتی‌که توسط این لوله‌ها خسارتی به مصرف کننده وارد شده باشد، اداره کل استاندارد از طریق مقامات قضایی جبران خسارت خواهد کرد.

وی در پایان از همشهریان خواست: در صورت مشاهده لوله‌هایی بدون نشان استاندارد، از طریق شماره تلفن 1517، اداره کل استاندارد استان اصفهان را مطلع کنند.

 

انتهای پیام/م

تعطیلی دو کارخانه تولیدی در اصفهان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.