اعلام برنامه انجمن زنان ناشر در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

اعضای انجمن زنان ناشر به دنبال شرکت در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت با برخی از فعالان عرصه نشر بین المللی ملاقات خواهند کرد.

فرحناز یوسفی عضو شورای سیاستگذاری انجمن فرهنگی هنری زنان ناشر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کیفیت فعالیت این انجمن فرهنگی در نمایشگاه فرانکفورت گفت:اعضای انجمن زنان ناشر در روز چهارشنبه مصادف با  ۱۰اکتبر درباره موضوعاتی چون کتابهای غیر داستانی به ویژه سیاسی و اجتماعی با مدیر انتشارات اوربوک از آمریکا،مدیر آژانس ادبی توتله موری از ژاپن و مدیر انتشارات آتلانتا از اسپانیا دیدار می کنند.

وی افزود:از برنامه غرفه نمایشگاهی انجمن زنان ناشر در روز پنجشنبه مصادف با۱۱اکتبر می توان به ملاقات اعضای انجمن با مدیر انتشارات گیونتی از ایتالیا،مدیر انتشارات شانگهای از چین و مدیر انتشارات ورسو از انگلستان اشاره کرد.

عضو شورای سیاستگذاری انجمن فرهنگی هنری زنان ناشر بیان کرد:اعضای انجمن زنان ناشر در روز جمعه مصادف با ۱۲اکتبر با مدیر انتشارات پالترا از گرجستان،مدیر انتشارات گراست از فرانسه،مسئول رایت انتشارات آمازون از آمریکا و مدیر آژانس ادبی استوریا از فرانسه دیدار می کنند.

یوسفی گفت:دیدار با مدیر انتشارات دارالساقی از لبنان و مدیر انتشارات اوموریا از انگلستان هم برنامه های غرفه انجمن زنان ناشر در روز شنبه مصادف با۱۳اکتبر است.


انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.