توضیحات تعزیرات حکومتی کرمانشاه درباره خودروهای موجود در کارخانه ایران خودروی صحنه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: در حال بررسی وضعیت خودروهای موجود در کارخانه ایران خودرو صحنه هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : به صورت روزانه تولیدات کارخانه ایران خودرو صحنه زیر ذره بین این اداره کل و ادارات نظارتی است و ورود و خروج محصولات را بررسی می کنیم.

وی گفت: کارخانه ایران خودرو صحنه هم اکنون در حال بارگیری و ارسال خودرو برای مشتریان است.

وی افزود: در این بازرسی مسئولان کارخانه اذعان کردند که وجود تعداد خودروها به دلیل کمبود قطعات است ولی به محض تکمیل قطعات از کارخانه مرکزی ظرف 72 ساعت خودرو تکمیل و برای نمایندگی ها و نهایت مشتری ارسال می گردد.

مدیرعامل ایران خودرو درباره وجود این همه خودرو گفت: خودروهای مونتاژی در پارکینک این شرکت به علت تکمیل نشدن قطعات است و اگر قطعات خودرویی به ما تحویل شود ظرف 72 ساعت خودروهای تولیدی به دست مشتریان خواهد رسید.

فرزادی پور فرماندار صحنه گفت: صحت و یا رد خبر احتکار خودرو در این شهرستان به زودی توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کارخانه ایران خودرو در صحنه تنها یک واحد مونتاژ است و تولید کننده محسوب نمی شود، گفت: این کارخانه زیرنظر مستقیم تهران فعالیت می کند و حق هیچ گونه پذیرش و یا سفارش فروش خودرو را ندارد.

وی افزود: در بازدیدی که از این واحد تولیدی به عمل آمد، بیش از 2 هزار دستگاه خودرو در پارکینگ آن وجود دارد.

انتهای پیام/د

 

کارخانه ایران خودرو صحنه هم اکنون در حال بارگیری و ارسال خودرو برای مشتریان است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار