دستگیری ۷کلاهبردار میلیاردی در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری هفت کلاهبردار میلیاردی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت: در پی اعلام چند مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان با ترفندهایی از قبیل جعل اسناد و جعل امضاء اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی در چند عملیات ضربتی موفق به شناسایی و دستگیری 5 نفر آقا و دو نفر خانم شدند .

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این عملیات ها مجموعا 7 نفر متهم دستگیر شدند، اظهار کرد: متهمان در بازجویی های بعمل آمده به 5 فقره کلاهبرداری به ارزش 11 میلیارد 950 میلیون و 750 هزار تومان اعتراف نمودند.

سردار مظاهری با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند، یاد آور شد: پلیس با کسانی که با استفاده از عناوین و القاب تقلبی مختلف نسبت به ضربه زدن به اموال عمومی شهروندان شوند به شدت برخورد کرده و اجازه جولان را به هنجارشکنان و کلاهبرداران نخواهد داد.

انتهای پیام/ب

کلاهبرداران میلیاردی خراسان شمالی دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.