دلهره در ساختمان بی‌بی‌سی

در پی مظنون شدن پلیس لندن به یک دستگاه خودرو ون در مقابل ساختمان بی‌بی‌سی، تدابیر شدید امنیتی در این محدوده به اجرا گذاشته شد.

دلهره در ساکنان بی بی سیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، توقف یک دستگاه خودرو "ون" در مقابل ساختمان بی‌بی‌سی، پلیس و نیرو‌های امنیتی لندن را به این منطقه کشاند.

حوالی ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه به وقت محلی (۲۲ و ۲۰ دقیقه به وقت تهران) در پی مظنون شدن پلیس لندن به یک دستگاه خودرو ون در مقابل ساختمان بی‌بی‌سی، تدابیر شدید امنیتی در این محدوده به اجرا گذاشته شد. پلیس با استفاده رُبات، درب خودرو "ون" را منفجر و پس از بازرسی داخل آن اعلام کرد که وضعیت عادی است و هیچگونه حادثه تروریستی در کار نبوده است.

چند روز پیش نیز پلیس انگلیس در موردی مشابه برای چند ساعت یکی از ایستگاه‌های مترو لندن را تعطیل کرد. ترس از افزایش حملات تروریستی در مناطق مختلف انگلیس موجب شده است که پلیس و نیرو‌های امنیتی این کشور به هر خودرو، وسیله و عابر پیاده، مشکوک و به آن به عنوان یک عامل تروریستی نگاه کنند. عملکرد شتابزده پلیس و نیرو‌های امنیتی انگلیس، دلهره و اضطراب شهروندان این کشور را تشدید کرده و آن‌ها را با مشکلاتی مواجه کرده است.

انتهای پیام/

ترس از حمله تروریستی در بین کارکنان بی‌بی‌سی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار