رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد؛

دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در عملیات‌های جداگانه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ صبح امروز از دستگیری سه توزیع کننده مواد مخدر طی دو عملیات جداگانه در راستای اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ سعید لیراوی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، صبح امروز از دستگیری سه توزیع‌کننده مواد مخدر در دو عملیات جداگانه خبر داد.

این مقام انتظامی در تشریح این خبر گفت: مدتی پیش درپی شکایت تعدادی از شهروندان تهرانی، ماموران پایگاه ششم این یگان برای دستگیری یکی از اشرار توزیع‌کننده مواد مخدر در محله ابوذر تهران اقدامات خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی متهم و اثبات صحت خبر، تحقیقات در این زمینه آغاز شد و ماموران موفق شدند محل فعالیت وی را شناسایی کنند که پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام و در یک تعقیب و گریز موفق شدند وی را داخل خودرو‌اش بازداشت کنند.

لیراوی ادامه داد: این متهم در تعقیب و گریز با ماموران از ناحیه پا مصدوم و پس از بازداشت تحت‌الحفظ به بیمارستان منتقل شد و در بازرسی از خودرو و منزل این متهم مقادیری مواد مخدر بسته‌بندی شده و آماده برای فروش کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی همچنین اضافه کرد: در عملیاتی دیگر که ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام دادند، دو توزیع کننده مواد مخدر در خیابان مشیریه را شناسایی و بازداشت کردند.

سرهنگ لیراوی ادامه داد: با شناسایی یکی از توزیع‌کننده‌های مواد مخدر در محله مذکور، هماهنگی با مقام قضایی انجام و مقرر شد ماموران پایگاه ششم این یگان برای دستگیری وی اقدام کنند. بر همین اساس، تیمی از ماموران به محل اعزام شده و موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه این دو متهم را در مخفیگاه خود بازداشت کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، در پایان با اشاره به انتقال هر دو متهم به دادسرا گفت: در بازرسی از محل سکونت این دو متهم مقادیر متنابهی مواد مخدر کشف و ضبط شده که به همراه متهمان برای تحقیقات به دادسرا منتقل شد./ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار