بازی مومو جان دختر 12 ساله را گرفت + عکس

دختر 12 ساله بعد از انجام بازی مومو اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از بازی نهنگ آبی و خطرات بازی با آن و خودکشی پسران و دختران نوجوان و جوان، در حال حاضر بازی آنلاین دیگری به نام مومو فراگیر شده که از طریق واتس آپ رایج شده است.

بازی خطرناک مومو به تازگی وارد شبکه‌های اجتماعی شده و با ارسال تصاویر ترسناک وپیام‌های خشن، کاربر را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

یک بازی آنلاین جدید و ترسناک و البته بسیار خطرناک در واتس آپ در هفته‌های اخیر در دنیا همه گیر شده و جان نوجوانان را تهدید می‌کند و خانواده‌ها نگران هستند که مانند نهنگ آبی منجر به مرگ و خودکشی زیادی شود.

این بازی در اپلیکیشن واتس آپ گسترش پیدا کرده و به این صورت است که مرحله اول شماره تماسی به صورت ناشناس، کاربران را به چالش دعوت کرده و آن‌ها را تحریک می‌کند تا به مومو یک پیام ارسال کند.

بازی مومو جان دختر 12 ساله را گرفت + عکس

در مرحله بعد که کاربر پیام را ارسال کرد، تصاویر ترسناک و عکس‌های وحشتناک و پیام‌های خشونت آمیز و تحریک کننده برای کاربر ارسال می‌شود و عکس چهره یک زن ترسناک نیز نماد این بازی است.

در این بازی آنلاین عکس یک زن ترسناک نمایش داده می‌شود که با تحقیقات انجام شده این عکس زن ترسناک متعلق به حساب کاربری اینستاگرام یک عروسک ساز ژاپنی است.

در چند روز اخیر یک دختر بچه ۱۲ ساله خودکشی کرده و با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده، مشخص شده است که خودکشی این دختر نوجوان با این بازی آنلاین مرتبط است.

فعلا انگیزه و هدف از طراحی و همچنین طراح و کشوری که سازنده این بازی است مشخص نیست، اما مشخص شد که فاجعه‌ای جدید جان نوجوانان را در دنیا تهدید می‌کند و این بازی نیز مانند نهنگ آبی خواهد شد که باعث مرگ چندین نفر در روسیه و چند کشور دیگر شد.

در همین رابطه، افرادی درباره این بازی تحقیق کردند، هشدار داده اند که احتمالا هدف ارسال کنندگان پیام و تماس اولیه ممکن است برای سرقت اطلاعات و یا تشویق کاربر به خشونت و خودکشی است.

تاکنون این چالش در چند کشور از جمله آرژانتین، مکزیک، آمریکا، فرانسه و آلمان دیده شده و بیشترین محبوبیت را در آمریکای جنوبی دارد و نواجوانان را هدف قرار داده است.

یک روزنامه آرژانتینی در یک گزارش نوشته است، دختربچه ۱۲ ساله‌ای که احتمال می‌رود قربانی این بازی شده، از تمام فعالیت‌های خود قبل از خودکشی فیلم برداری کرده و مقامات گفته اند که احتمالا فردی او را به خودکشی ترغیب کرده است.

فعلا مشخص نیست که مومو از کجا و چگونه وارد چرخه بازی‌های آنلاین شده، اما تاکنون هفت تماس مرتبط با این بازی کشف شده که با پیش شماره‌های ژاپن و چند کشور در آمریکای جنوبی بوده است.

در پی رواج داشتن و فراگیر شدن بازی آنلاین مومو، از کاربران واتس آپ خواسته شده تا به شماره ناشناسی به شکل پیام تماس جواب ندهند و ارتباطی برقرار نکنند.

منبع:  دیلی میل

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
한울
۲۲:۰۸ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
بابا ول کنید اینا همش چرت واقعا اونایی که باور کردن خیلی دیوونه هستند بابا احمق نباشین اون که شب نمیاد تو خونه شمارو ببره یکم عقل داشته باشید اینا فقط دوست دارن بچه هارو بترسونن ادم الکی که نمیاد یکی یا چند نفر بکشه
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۱:۳۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
سلام مومو خیلی خطر ناک یک بار میخواس دختر خواهرم رو بکشه
Iran (Islamic Republic of)
دینا
۰۸:۳۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
مومو همش دروغه راست بود تا به حال اومده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
چرت مومو
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۹:۰۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
به نظر من خیلی مسخره کننده است ماسک زده تو صورتش تا ما فکر کنیم اون مومو هستش خدا لنتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ayda
۲۲:۱۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
من از مومو خیلی میترسم .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۰۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
سلام و ارزش احترام مومو اصلا دروغ است فقد هکر است که شماره ها رو میدزده و تعدید میکنه به نظرتون چطور شماره پسرامونو میدزده مومو ۱ بازی فعال کرده اگر داخل بازی شی اول شماره میخاد با اسم و بقیه چیزا بعد زنگ میزنه چاقو دستش گرفته فردا منم میرم از این کارا میکنم داداشان و خواهران لطفا باور نکنین
Iran (Islamic Republic of)
Maryam
۲۳:۲۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۹
حوصلم رف ول کنید مومو رو ایش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۹
من یه دختر ۱۳ ساله هستم به نظرم این بازی چرتی هستش ولی باید از بین بره
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۷:۱۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۹
بنظر من این یه بازی چرته باور نکنین شاید ترسناک باشه ولی هیچ وقت نمیاد شب ببرتتون اینا همه دروغ محضن من امتحان کردم تازه کلی فهشم بهش دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
باور نکنید
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۳:۴۶ ۰۲ تير ۱۳۹۹
من که میگم چرت من۸سالمه اما اصلا تحت تاثیر قرار نگرفتم یعنی من مطمعنم که یه ادمه ماسک زدی و مجسمه ام ساخته بعدشم اخه اینکه میگن به حرف های مومو گوش ندین چجوری شب ضاهر میشه میاد ببرتتون بچه های زیر۱۳سال باور نکنید شاید عکس هاش ترسناک باشه اما اصلا نترسید من یک بار امتحان کردم چالششو با اینکه۸سالمه ایقدرم بهش فهش دادمممم که نگو برا مثال...اسکول.خر.بی لیاقت.زشت.بی شعور.بی نمک و.....همش شایعه است اونایی هم که باور کردن الکی باور کردن تازه خوبه مومو اینقدر زنگ میزنه شارژش نمیره اه..اصلا چرت
Germany
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
باید بازی مومو از کل دنیا پاک بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
ولی به نظر من همه ی اینا دروغه من بازیه مومو رو دان کردم ولی اصلا هیچ چیز ترسناکی وجود نداره
United States of America
رها
۱۸:۴۵ ۰۳ دی ۱۳۹۸
به نضر من این بازی خیلی عالی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
تلگرام و هات تلگرام و کلد تلگرام و غیره باید جمع بشه.
United States of America
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
واسه چی جمع بشه. وقتی استفاده درست ازش کنیم خب واسه چی جمع بشه. منکه قبول ندارم
Canada
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
عجبا بابا بیاید همون منچ بازی خودمونو انجام بدیم بدترین خطرش این بود که مار بازی کن را چند پله پایین میاورد خخخ
تازه اولشه ببینین چیا خواهد امد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
هر دم از این باغ بری می رسد....نیاز به منجی داره احساس میشه.‌‌‌..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
یا ابوالفضل با این عکس ادم سکته میکنه دیگه خودکشی نیاز نداره
آخرین اخبار