پیامک‌های دریافتی 97/06/13

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سیزدهم شهریور ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

0160...0917:  چرا بیمه سلامت مطالبات پزشکان متخصص را پرداخت نمی کند تا آن ها مجبور بشوند که قراردادشان را با بیمه سلامت قطع کنند. پس شعار بیمه همگانی سلامت، واقعا در حد یه شعاره !!!!!!!!!

 

3191...0913: خودروسازان دنبال سود فراوان هستند و با این وضعیتی که کشور دارد و فقری که مردم دارند واقعا باید دنبال راه چاره بود.

 

4810...0912: لطفا علت عدم تخصیص یارانه به نوزادان تازه متولد شده را (نزدیک سه ماه می شود) توسط دولت را پیگیری بفرمایید. تشکر

 

7020...0911:تامین قطعات کوچک خودرو را عمدا دیر سفارش داده اند  تا خودروها گرانتر شود و بعدا قطعات را نصب کنند. و یا مثل پوشک بچه ، قطعات در انبارها پنهان شده است.  عاقلی از قائمشهر

 

0590...0917:لطفا در مورد دو برابر شدن قیمت پوشک بچه بررسی کنید، الان قیمت 40عدد پوشک سایز 4 شده 85000 تومان که اگر حداقل استفاده را داشته باشیم واسه 5 روز بیشتر نمیرسد. در ماه 510 هزار تومان فقط پول پوشک هست با این حقوق های ناچیز!!

 

0143...0990: من از لرستان هستم تو را به خدا این گرفتاری منو حل کنید. در یک بانک در شهرستان خرم آباد من ضامن یک نفر بودم ولی همون نفر با بانک دست به یکی کردن منو ضامن خانم خودش کردن منو در جریان نزاشتن که ضامن خانمش شدم و  خانمش آمریکا هستش اون هم در جریان نبوده وام به اسمش گرفتن الان بانگ منو وادار کرد که وامشو پرداخت کنم. الان پرداخت کردم الان بانک مقصره ولی به مشکل من رسیدگی نمیکنند. منم کل زندگیم رو حراج کردم 130 میلیون پرداخت کردم الان توان ندارم شکایت کنم هیچی ندارم که برم ازشون شکایت کنم خواهش می کنم با من تماس بگیرید تا کل ماجرا را توضیح بدهم. خواهش می کنم منتظرم.

 

4943...0913: سال گذشته در طرح پیش فروش محصولات سایپا پراید ثبت‌نام کردم که باید خیلی قبل تر دعوتنامه آن ارسال می شد اما الان که به نمایندگی مراجعه کردم می گویند که خودرو نمی دهیم فقط انصراف می تونید بدید و پولتون را بگیرید.

 

4423...0938: خواهشا پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی آموزش و پرورش فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد باشید الان حدود چهار ماه هست که مدارک را گرفتند ولی خبری نشد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علي
۲۲:۱۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
خواهشمنم پيگير وضضعيت جاده شمشك به ديزين كه دو سال است ادعاي در حال تعمير بودن را مطرح مي كنند باشيد اين جاده راه بسيار خوبي براي كاهش بار ترافيكي اتوبان كرج براي مسافرين شهر هاي شمالي مي باشد البته ايده ال بود يك تونل مي زدند ام حالا حد اقل زودتر اين مسير بسيار خوب را در راه خدا موقت هم شده باز كنند، استدعا دارم هر جه زودتر گزارشي در صدا سيما تهيه شو،

با تشكر
يك استاد دانشگاه
آخرین اخبار