وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در عسلویه:

آماده کمک به طرح‌های وزارت نفت برای جلوگیری از خام فروشی نفت هستیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت:صندوق بازنشستگی نیرو‌های مسلح آماده اجرای طرح‌های وزارت نفت برای جلوگیری از خام فروشی نفت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مراسم افتتاح سه طرح پتروشیمی در عسلویه با حضور رئیس جمهور گفت: این مراسم نمادی از اقتصاد مقاومتی، هوشمندی بلوغ و انسجام مدیریت اقتصادی کشور در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این سه طرح عظیم پتروشیمی بخشی از باروری اقتصاد کشور را به منصه ظهور رسانده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: متانول مرجان با ظرفیت یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن، فاز سوم پتروشیمی پردیس با توان تولید یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن اوره و ۶۸۰ هزار تن آمونیاک و دماوند برای پشتیبانی از این طرح‌ها و ۲۲ طرح پتروشیمی دیگر که در مجموع با سرمایه گذاری ۱.۳ میلیارد دلار به بهره برداری رسیده اند، همه نشانه تلاش برای پیشرفت اقتصادی است.

وی تصریح کرد:مدیران صندوق بازنشستگی نیرو‌های مسلح آماده‌اند در شرایط تحریم یکی از پاک‌ترین سرمایه‌های کشور را در ضروری‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور سرمایه گذاری کنند و آن را در اختیار دولت قرار دهند.

سرتیپ امیر حاتمی با بیان اینکه جذاب شدن قیمت سهام پتروشیمی‌ها می‌تواند آثار مهمی بر شرایط اقتصادی داشته باشد، گفت: این امر میتواند هم نقدینگی را مدیریت کند و هم به ارزآوری و صادرات کمک کند.

وی افزود: صندوق بازنشستگی نیرو‌های مسلح آماده اجرای طرح‌های وزارت نفت برای جلوگیری از خام فروشی نفت است.

انتهای پیام/ف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.