معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان گفت؛

هیچ مدرسه ای تعطیل نخواهد شد

معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان گفت : هیچ مدرسه ای به دلیل تعداد کم دانش آموزان تعطیل نخواهد شد .

هیچ مدرسه ای تعطیل نخواهد شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی اصغر ناظری پور معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان گفت : با وجود مشکلات و مسائل برای شروع با شکوه سال تحصیلی آماده هستیم .

وی  با تبریک هفته دولت که گذشت گفت در این هفته افتتاح یک مدرسه در ناحیه یک همدان و کلنگ زنی چند پروژه در ناحیه دو همدان را داشتیم که در این راه خیرین مدرسه ساز کمک بسیاری به ما کردند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان با اشاره به فرسوده بودن برخی از مدارس گفت : بحران فرسوده بودن مدارس حل میشود اما زمان بر هست .

ناظری پور خاطر نشان کرد برای روان سازی مسائل و حل مشکلات تعامل بیشتری نیاز است و از مدیران درخواست کرد تا مشکلات را به گوش مسئولان برسانند .

محمد باب الحوائجی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو همدان از نواخته شدن زنگ شروع مدارس در هنرستان علاقبندیان خبر داد .

وی با بیان اینکه  شایعاتی در رابطه با حذف معاونت پرورشی در مدارس وجود دارد،گفت:  واقعیت این است که به دلیل کمبود معاونین در مدارس باید برای  هر مدرسه دومعاون در نظر گرفت که انتخاب آن را به اختیار مدیر مدرسه گذاشتیم که از بین معاون آموزشی ، اجرایی یا پرورشی دو معاون را انتخاب کنند .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو همدان در ادامه جلسه اظهار تاسف کرد که علارقم تخصیص منابع خوب مالی و انسانی به برخی از مدارس خروجی خوبی نداشتیم و نیاز است در این رابطه تلاش بیشتری شود .

انتهای پیام/ا.م

مدرسه ای در همدان تعطیل نمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.