فرمانده سپاه استان گلستان:

نقش بسیج در پیروزی‌ های نظام برجسته است

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: نقش بسیج در پیروزی‌ های نظام و در دوران سازندگی برجسته است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سردار حسین معروفی امروز در حاشیه رزمایش اقتدارعاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ گفت: بسیج یک فرهنگ است که برگرفته از فرهنگ نبوی بوده و پرورش یافته مکتب وحی است.

وی ادامه داد: بسیج مایه عزت، سربلندی و آرامش است و نقش آن در پیروزی‌های نظام و در دوران سازندگی برجسته است و در حوزه هسته‌ای نیز تفکر بسیجی ما را قدرتمند کرده است.

سردار حسین معروفی افزود: رسالت بسیج رسالت نبوی و حکومت علوی است و امروز  در همه عرصه‌ها برای عزت مردم فعال است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: در حوزه فناوری دفاعی نیز نقش بسیج قابل ستایش بوده و در حوزه‌های نانو، پزشکی و دیگر عرصه‌های پیشرفت کشور نیز نقش تفکر بسیجی مشهود است.

سردار معروفی گفت: شعار بسیج خدمت بی‌منت به مردم است و فلسفه وجودی سپاه براساس مکتبی بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن استوار است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: امروز دشمن فتنه نرم و پیچیده‌ای را در بخش‌های روانی، اقتصادی و معیشتی طراحی و اجرا کرده است، و هدف دشمن اسلام، انقلاب و عزت ملت ایران است.

وی افزود: در این شرایط نیاز به انسجام، وفاق و همدلی بیشتری داریم و هر زمانی که وحدت و وفاق ما بیشتر بود، در حوزه اقتدار قوی‌تر ظاهر شده‌ایم.

انتهای پیام/م
 

صحبت های سردار معرفی در حاشیه رزمایش اقتدار عاشورایی

برچسب ها: سپاه ، مردمانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.