همامی: مسئولان باشگاه پرسپولیس دروغ می‌گویند/ توافقی با سرخپوشان نداشتم

بازیکن سابق سرخپوشان پایتخت گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس برای برگزاری چند جلسه دعوتم کردند، اما توافقی صورت نگرفت.

مسعود همامی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تسویه حساب باشگاه پرسپولیس با شاکیان گفت: تا به حال افرادی همانند مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران در زندگی خود ندیده ام که به این سادگی دروغ می گویند. برای آن‌ها مهم نیست که آینده تیمی همانند پرسپولیس که برای یک کشور اهمیت بسیاری دارد و می‌تواند با پیروزی خود افراد بسیاری را خوشحال کند، چه می‌شود.

همامی: مسئولان باشگاه پرسپولیس دروغ می‌گویند/ توافقی با سرخپوشان نداشتم

همامی ادامه داد: دوستان همانند آب خوردن دروغ می‌گویند و درباره توافق با من تا به حال ۲ بار جلسه‌ای را با اعضای هیئت مدیره برگزار کردیم، اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیده ایم. مبنای کار آقایان امضای توافق نامه با افرادی که مطالبه مالی دارند است، اما هیچ پولی به حساب آن‌ها واریز نمی کنند. اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به دنبال آن هستند تا به هر صورت ممکن تخفیفی را برای واریز مبلغ بدهکاریشان از من بگیرند. تا به حال ۳۱۰ میلیون تومان از مبلغ قراردادی که باید دریافت می‌کرده ام را به آن‌ها بخشیده ام.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: واقعا پسندیده نیست که با حضور هر مدیرعامل و رئیس فدراسیون من به باشگاه پرسپولیس تخفیفی را بدهم. آن‌ها فکر می کنند که تخفیف دادن وظیفه طلبکاران است، در صورتی که هر تخفیفی که من به این باشگاه می‌دهم از روی لطفم به آن‌ها است و دوست دارم مشکل پرسپولیس هر چه زودتر برطرف شود.

همامی: مسئولان باشگاه پرسپولیس دروغ می‌گویند/ توافقی با سرخپوشان نداشتم

توافقی با من انجام نداده اند

همامی درباره شرایط توافق با باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: با مسئولان باشگاه فوتبال پرسپولیس به هیچ توافقی نرسیده ام و در صورتی که تا پایان هفته توافقی را با من انجام ندهد، از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهند شد. آن‌ها تنها یاد گرفته اند که بگویند همامی و دایی رضایت نمی‌دهند و در جوابشان باید گفت، چون پولی نمی‌دهید، ما نیز به توافق با شما نمی‌رسیم.

دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان پرسپولیس چندین بار من را به دعوت کرده اند، اما حتی یک هزار تومانی هم از مبلغ قراردادم به من ندادند و از دلایل و دروغ‌های فراوانی برای پرداخت نکردن حق ام استقاده کردند. تمام مبلغی که از باشگاه پرسپولیس طلبکار هستم حق خانواده ام است. مسئولان این باشگاه با دروغ گفتن هایشان تنها به دنبال اتلاف وقت هستند و در صورتی که تا پایان هفته به توافق با من نرسند، از لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهند شد.

به دنبال حق خود از باشگاه پرسپولیس هستیم

او ادامه داد: با دروغ نمی‌شود مسائل مهمی همانند توافق را پیش برد. ما مقابل هیچ کدام هواداران باشگاه پرسپولیس قرار نخواهیم گرفت و تنها به دنبال دریافت حق خودمان از این باشگاه هستیم. خطاب به آن‌هایی که به دنبال دریافت نکردن طلبم از باشگاه هستند نیز باید بگویم شما به جای من ۶ ماه حقوقتان از باشگاه دریافت نکنید. بازیکنان با این شرایط نمی‌توانند به زندگی خود ادامه دهند، زیرا تنها راه کسب درآمدشان  همین است. حال باید به فکر من باشید که ۳ سال است هیچ مبلغی از باشکاه پرسپولیس دریافت نکرده ام.

همچنان به نامه نگاری با AFC ادامه می دهم

همامی ادامه داد: در صورتی که حق ام را در مورد مقرر پرداخت نکنند همچنان به نامه نگاری ام با کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه خواهم داد. به عقیده من در صورت همکاری نکردن بی شک شرایط بدی برای پرسپولیس به وجود خواهد آمد.

همامی: مسئولان باشگاه پرسپولیس دروغ می‌گویند/ توافقی با سرخپوشان نداشتم

فضای مجازی همه چیز را مشخص خواهد کرد

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان باشکاه پرسپولیس کار خود را با دروغ پیش می‌برند و به دنبال اقفال مردم هستند. من مبلغ یک میلیارد و ۵۶ میلیون تومان را از باشکاه پرسپولیس طلب داشتم و نزدیک به ۳۱۰ میلیون تومان آن را بخشیده ام. مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از گرفتن تخفیف در زمان مدیریت طاهری به دنبال پرداخت حق من نبودند. در زمان مسئولیت حمیدرضا گرشاسبی نیز به دنبال دریافت تخفیف ۱۰۰ میلیون تومان از من بودند که این موضوع به هیچ وجه ممکن نیست. تمامی مطالبات حق من و علی دایی است.

مسئولان دلشان به حال باشگاه پرسپولیس نمی‌سوزد

دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: مسئولان باشگاه پرسپولس به هیچ وجه دلشان به حال باشگاه نسوخته است. در صورتی که آن‌ها به فکر باشگاه بودند، اجازه نمی‌دادند وضعیت به چنین مرحله‌ای برسد و در آخرین زمان ممکن به دنبال حل مشکلاتشان باشند. آن‌ها از اردیبهشت ۱۳۹۷ می‌توانستند درباره مشکلات مالیشان پیگیری‌هایی را انجام دهند.

همامی در پایان درباره شرایطش در لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: در حال حاضر به صورت اختصاصی در حال تمرین هستم و تا ۱۰ روز آینده اتفاقاتی رُخ خواهد داد.


بیشتر بخوانید: تسویه حساب استقلالی‌ها با شاکیان/علی دایی با پرسپولیس توافق کرد

دروغ بزرگ مدیران باشگاه پرسپولیس فاش شد

مهلت تسویه بدهی استقلال و پرسپولیس تمدید شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار