مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت : در هفته تعاون 425 طرح تعاونی درکشور افتتاح می‌شود که این استان با 67 طرح از لحاظ میزان سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی رتبه برتر را در کشور به خود اختصاص داده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن نیرومند مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در سیزدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر استان سرمایه گذاری انجام شده برای 67 طرح تعاونی استان اصفهان  را حدود 277 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد :13  درصد این اعتبارات مربوط به تسهیلات و 241 میلیارد تومان دیگر از محل آورده اعضای تعاونی‌هاست.

وی با ابراز این که در استان اصفهان این طرح‌ها به صورت متمرکز افتتاح شد ، تصریح کرد : 18 طرح در بخش مسکن و عمران ، ۱۶ طرح در زمینه خدمات ، 11 طرح تعاونی در حوزه کشاورزی ، 11 طرح در زمینه صنعت و 11 طرح در بخش‌های دیگر افتتاح می‌شود.

مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اعلام این که این طرح‌ها با مشارکت 12 هزار و 855 نفر بوده است ، اضافه کرد: استان اصفهان در خصوص میزان سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی طرح‌های تعاونی افتتاح شده رتبه برتر را در کشور به خود اختصاص داده است.

نیرومند پیرامون نحوه انتخاب تعاونی‌های برتر اظهار کرد : تعاونی‌ها پس از  ثبت‌نام در سامانه و ارائه مستندات به وسیله هیأت داوران بر اساس شاخصه‌هایی امتیازبندی شده و تعاونی‌های برتر انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به این که در استان اصفهان 3 هزار و 500 تعاونی وجود دارد ، افزود: 18 گرایش در حوزه تعاون وجود دارد که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، 40 تعاونی برتر استان اصفهان در سیزدهمین جشنواره تعاونی‌ها شایسته تقدیر شد.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان این که باید 25 درصد سهم اقتصاد را تعاون تشکیل دهد اما این سهم به 5 درصد هم نرسیده است،گفت: هفته تعاون برای ترویج تعاون است و کشورهای خارجی در زمینه تعاون بیشتر از ایرانی‌ها که اسلام را قبول دارند استفاده کرده‌اند.

سیزدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر استان اصفهان با تقدیر از 40 تعاونی برتر در بخش‌های عمرانی، مسکن‌سازی، بهداشتی، معدن، کشاورزی در حوزه‌های تولیدی، توزیعی، خدماتی به میزبانی خمینی‌شهر با حضور مسؤولان برگزار و در حاشیه آن نمایشگاهی از دستاوردهای تعاونی‌ها برپا شد.

انتهای پیام/م

افتتاح 67 طرح تعاونی در اصفهان با اعتبار 277 میلیارد تومان

برچسب ها: وزارت کار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.