سخنگوی آتش نشانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

آتش برج ۱۰ طبقه بهار مهار شد/ فوت یک تن و نجات ۱۰۰ نفر از آتش + عکس و فیلم

ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع تجاری در خیابان انقلاب، خیابان بهار به سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ساعت 14:29 دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع تجاری در خیابان انقلاب، خیابان بهار به سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام می شود که بلافاصله 5 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تجهیزات تنفسی و تجهیزات به محل اعزام شد.

وی افزود: محل حادثه یک ساختمان 10 طبقه تجاری بود که در طبقه سوم آن یک مغازه 15 متری وجود داشت که محل نگهداری و فروش مراسم تولد و شادی بود. زمانی که آتشنشان ها به محل رسیدند، کاملا شعله ور بود و آتش به مغازه های کناری هم سرایت کرده و دود غلیظی محیط و طبقات بالایی را فراگرفته بود.

آتش برج ۱۰ طبقه بهار مهار شد/ فوت یک تن و نجات ۱۰۰ نفر از آتش

آتش برج ۱۰ طبقه بهار مهار شد/ فوت یک تن و نجات ۱۰۰ نفر از آتش

سخنگوی سازمان آتشنشانی شهر تهران گفت: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که تعداد زیادی از شهروندان که برای خرید به این مجتمع تجاری مراجعه کرده بود، در ساختمان محبوس شده اند و آتش نشان ها همزمان با خاموش کردن آتش شروع به خارج کردن افراد از ساختمان کردند؛ آتش نشان ها  در هنگام عملیات با یک مرد جوان حدود 30 ساله مواجه شدند که دچار سوختگی شده بود و به تایید عوامل اورژنس جان خود را از دست داده بود.

ملکی گفت: حدود 100 نفر از افرادی که در پاساژ حضور داشتند توسط آتش نشان ها از ساختمان به سلامت خارج شدند و فقط چند نفر دچار دود گرفتگی شده بودند.

آتش برج ۱۰ طبقه بهار مهار شد/ فوت یک تن و نجات ۱۰۰ نفر از آتش

در حال حاضر آتش خاموش شده و عوامل آتش نشانی در حال ایمن سازی و جستجو در محل هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار