۱۴۸ دانش آموز و دانشجوی بافقی در انتظار کمک‌های مردمی

۱۴۸ دانش آموز و دانشجوی زیر نظر کمیته امداد شهرستان بافق، منتظر کمک‌های مردمی در مراسم جشن عاطفه‌ها هستند.

سید رضا هاشمی پور رئیس کمیته امداد بافق در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: جشن عاطفه در بافق نیز همزمان با سراسر کشور در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول این جشن در روز پنجشنبه۱۵ شهریور در پایگاه‌های سطح شهر و روز جمعه ۱۶ شهریور در میعادگاه نماز جمعه با رویکرد کمک به دانش آموزان مناطق محروم برگزار می شود و مرحله دوم نیز در روز ۱۱ مهرماه در سطح مدارس شهرستان برگزار خواهد شد.

سید رضا هاشمی پور افزود: ۱۴۸ دانش آموز و دانشجوی زیر نظر کمیته امداد شهرستان بافق منتظر کمک‌های مردم نوع دوست هستند که از این تعداد، نه نفر در مناطق محروم سکونت و در حال ادامه تحصیل و هفت نفر نیز دانشجو هستند.

وی  کیف، کفش، لوازم التحریر و پوشاک را  بیشترین اقلام مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان نیازمند دانست و اضافه کرد: طبق هماهنگی هایی که با آموزش وپرورش انجام شده، هزینه ثبت نام از دانش آموزان نیازمند زیر نظر کمیته امداد گرفته نمی شود.

رئیس کمیته امداد بافق شعار جشن عاطفه‌ها در سال جاری را لبخند مهر بسته به مهر شما بیان کرد و گفت: این طرح با همکاری آموزش وپرورش، صداوسیما و نیروی مقاومت بسیج اجرا خواهدشد.

وی بیان داشت:همشهریان می‌توانندکمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۰۱۰۵۱۹۵۷۷۴۰۰۷ نزد بانک ملی، به نام کمیته امداد امام خمینی (ره)  واریز نمایند و همچنین شماره تلفن‌های ۳۲۴۳۷۰۴۴ و ۳۲۴۳۷۴۴۰ کمیته امداد، آماده پاسخگویی و جمع آوری کمک‌های مردمی هستند.

انتهای پیام/ غ

برگزاری جشن عاطفه ها در استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.