رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از سفر شهیدزاده مدیرعامل صندوق توسعه ملی کشور به کرمان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمدرضا پورابراهیمی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر مدیرعامل صندوق توسعه ملی به استان کرمان اظهار داشت: شهیدزاده به دعوت رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس فردا چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه به کرمان سفر می‌کند.

وی هدف این سفر را بررسی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی استان در ارتباط با صندوق توسعه ملی بیان کرد و افزود: در نشست مشترکی که با رئیس صندوق توسعه ملی و با حضور سرپرست استانداری، رئیس اتاق بازرگانی کرمان و مدیران ارشد استان در محل اتاق بازرگانی کرمان خواهیم داشت، حل مشکلات تامین مالی از محل صندوق توسعه ملی برای طرح‌هایی که در استان قرار است عملیاتی شوند و طرح‌هایی که در فرآیند تامین مالی و یا پرداخت تعهداتشان با مشکل مواجه شدند، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ابراز امیدواری کرد که این نشست کمکی به حل مشکلات فعالان اقتصادی استان کرمان و اثرگذار در استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی برای طرح‌های اقتصادی استان باشد.

پورابراهیمی گفت: طی سال‌های گذشته اعتبارات قابل توجهی از محل صندوق توسعه ملی به طرح‌های اقتصادی استان کرمان اختصاص پیدا کرده که با افزایش تعامل هر چه بیشتر مسؤولان استان و صندوق توسعه ملی، شرایط بهتری برای بهره گیری هر چه بیشتر و افزایش استفاده از منابع برای طرح‌های استان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/پ

صندوق توسعه ملی

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
علی
۱۰:۵۱ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
سفر به کرمان یا کردستان؟؟؟؟؟؟؟؟؟
-
علی
۱۰:۵۱ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
سفر به کرمان یا کردستان؟؟؟؟؟؟؟؟؟