محسنی بندپی خبر داد:

حمایت از تعاونی‌ها در دستور کار وزارت رفاه

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیزدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر سال ۹۷ از حمایت‌های ویژه وزارت کار از تعاونگر‌ها خبر داد.

حمایت از تعاونی‌ها در دستور کار وزارت کاربه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انوشیروان محسنی‌بندپی سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی امشب (سه شنبه) در سیزدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر، اظهار کرد: راهبرد‌هایی را وزیر کار سابق ارائه دادند که همچنان در دست اجراست.

وی بیان کرد: اولین راهبرد‌ها برنامه ملی مبارزه با فقر، ایجاد برابری، اصل رفاه و عدالت اجتماعی، اشتغال فراگیر ، پیشگیری از بروز و شیوع آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها و بخش عمده آن توسعه و ترویج تعاون است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در طول دوران کار وزیر سابق وزارت کار، تعاونی‌ها رشد قابل توجهی داشته‌اند، ادامه داد: برای اولین بار وزیر کار در انتخابات هئیت مدیریه اتاق تعاون دخالت نکرد.

محسنی بندپی گفت: اگر امروز در بستر قانون گذاری و حیطه تعاون مشکلی نداریم ناشی از این تلاش‌ها است.

وی با بیان اینکه امروز فردی که تمام فکر و ذهنش با تعریفی که از تعاونگر وجود دارد برابری می‌کند از حامی برخودار نیست، اظهار کرد: ما باید از این افراد حمایت کنیم تا ایده‌های ناب آن‌ها را در معرض دید مشتریان قرار دهیم و در راستای مسئولیت اجتماعی باید این حمایت انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت کار ، تعاونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار