نویسنده مشهور آمریکایی ترامپ را پارانوئید توصیف کرد

روزنامه‌نگار و نویسنده مشهور آمریکایی در کتاب جدید خود تحت عنوان «وحشت: ترامپ در کاخ سفید»، رئیس‌جمهور آمریکا را فردی عصبانی و پارانوئید توصیف کرده است.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، باب وودوارد، روزنامه‌نگار و نویسنده مشهور آمریکایی، در کتاب اخیر خود دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را فردی جاهل، عصبانی و پارانوئید (مشخصه بیماران مبتلا به اختلال شخصیت بدگمان) توصیف کرد.

ترامپ در کتاب اخیر باب وودوارد، فردی ترسیم شده است که وزرا و همکارانش مدام تلاش می‌کنند تا او را کنترل کنند.

در بخشی از کتاب وودوارد آمده است جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا، پس از جلسه‌ای با ترامپ در مورد مسئله شبه‌جزیره کره، گفته است ترامپ مانند یک دانش‌آموز دبستانی رفتار کرد.

باز هم بر اساس شواهدی که وودوارد در کتابش جمع‌آوری کرده، پس از وقوع حمله شیمیایی ادعایی سال ۲۰۱۷ در سوریه، ترامپ ژنرال متیس را فراخوانده و به او گفته است که می‌خواهد بشار اسد، رئیس جمهور سوریه،  را به قتل برساند. ترامپ به متیس گفته است: «این نابه‌کار را بکشیم! بزن بریم! دخلشان را می‌آوریم!».

ماتیس نیز پس از قطع ارتباط تلفنی، به مشاور خود گفته است: «ما هیچ کاری نمی‌کنیم. باید خیلی سنجیده عمل کنیم».

وودوارد در کتاب خود تحت عنوان «وحشت: ترامپ در کاخ سفید»، همچنین به نومیدی جان کلی، رئیس کارکنان کاخ سفید، اشاره کرده و به نقل از او می‌نویسد: «او (ترامپ) احمق است. تلاش برای متقاعد کردنش بیهوده است. خودم هم نمی‌دانم آن جا چکار می‌کنیم. این بدترین شغلی است که تاکنون داشته‌ام».

قرار است کتاب وودوارد روز یازدهم سپتامبر منتشر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار