ویدئوی واقعی از Mi Mix 3 با دوربین کشویی فاش شد

یک ویدئوی جدید به تازگی از گوشی جدید شیائومی، Mi Mix 3 فاش شده است که عملکرد دوربین کشویی آن را به نمایش می‌گذارد.

ویدئوی واقعی از Mi Mix 3 با دوربین کشویی فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از اینکه شرکت Honor گوشی Magic 2 را با دوربین بیرون جهنده خود معرفی کرد، مؤسس شیائومی به سرعت نسبت به این تولید شرکت هم‌وطن خود واکنش نشان داد و اعلام کرد این شرکت در نظر دارد گوشی جدید خود، Mi Max 3 را با طراحی یکسان تولید کند که هر دوی آن‌ها، هم آنر و هم شیائومی طرح خود را از Find X اوپو گرفته‌اند. نکته اینجاست که مکانیزم دوربین Mi Mix 3 با دیگر دوربین‌ها متفاوت است.

به تازگی، یک ویدئو از نمونه واقعی Mi Mix 3 در دست شخصی در فضای مجازی به اشتراک رسیده که نشان می‌دهدمکانیزم دوربین سلفی این گوشی دستی است و به صورت اتوماتیک نیست. به نظر می‌رسد این گوشی به صورت کشویی طراحی شده که بعد از از شدن آن اسپیکر مکالمه، دوربین سلفی و دیگر سنسورهای آن بیرون می‌آیند.

این مکانیزمی نیست که شرکت اوپو با تولید Find X معرفی کرد چرا که دوربین گوشی Find X با موتور بیرون می‌آمد و به صورت دستی طراحی نشده بود. اما مکانیزم گوشی جدید شیائومی می‌تواند مدت طولانی‌تری دوام بیاورد چون موتوری ندارد که به مرور زمان کارایی خود را از دست بدهد. البته، هنوز صحت این ویدئو توسط شرکت تأیید نشده است ولی در ادامه می‌توانید تصویری را مشاهده کنید که مدیر شرکت شیائومی در فضای مجازی از Mi Mix 3 منتشر کرده است.

ویدئوی واقعی از Mi Mix 3 با دوربین کشویی فاش شد

انتهای پیام/

ویدئویی لو رفته از Mi Mix 3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار