جدال نمایندگان فارس در لیگ دسته یک فوتسال مردان

در فصل جدید مسابقات دسته یک، تیم‌های شاهد شیراز، مقاومت اقلید و صدرا شیراز به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور از روز پنج شنبه ۱۵ شهریورماه آغاز می‌شود و از ساعت ۱۷، تیم شاهد شیراز به میزبانی سالن ۲۲ بهمن رودرروی شاهین کرمانشاه قرار می‌گیرد.

فقیه سرپرست شاهد شیراز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آمادگی این تیم را مناسب دانست و گفت: تیم شاهد نسبت به فصل گذشته متحول شده و تاکنون تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر برزگر سرمربی امسال پشت سر گذاشته است.

وی افزود: دو بازیکن بزرگسال به تیم اضافه کردیم و بقیه از رده سنی امید‌ها و جوانان شاهد هستند که امیدوارم با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه نتایج مناسبی کسب کنیم و صعود به لیگ برتر را جشن بگیریم.

سرپرست شاهد بیان کرد: امسال با هدفگذاری که مد نظر داریم گام محکم‌تر و بلندتری برای صعود به لیگ برتر بر می‌داریم، چون تیم یکدل و منسجمی داریم.

روح اله مطهری و امیر باقری دیدار شاهد شیراز و شاهین کرمانشاه را قضاوت می‌کنند.

در دیگر مسابقه گروه دوم، مقاومت اقلید که امسال با خرید امتیاز بالان صنعت شیراز، جواز حضور در لیگ دسته یک را بدست آورد به مصاف میهمان خود رعد پدافند اصفهان می‌رود.

شاهد شیراز و مقاومت اقلید در گروه دوم با تیم‌های شاهد تهران، شاهین کرمانشاه، هیات کاشان، إتحاد ورامین، مقاومت تهران، استقلال نوین ماهشهر و ایرالکو اراک همگروه هستند.

دیگر نماینده فارس تیم تازه وارد صدرا شیراز هم پس از سال‌ها غیبت در سطح نخست فوتسال کشور باز هم تیم داری می‌کند و در گام نخست از گروه نخست پنج شنبه ۱۵ شهریورماه با نفت امیدیه دیدار می‌کند.

در گروه نخست مسابقات دسته یک فوتسال، تیم‌های صدرا شیراز، رعد پدافند، شهرداری رشت، رعد پدافند مشهد، هیات فوتبال قم، مبل کریمی البرز، خالص سازان زنجان، دانش ورزش فریمان و نفت امیدیه حضور دارند.

انتهای پیام/ن

دیدار نمایندگان فارس در لیگ دسته یک فوتسال مردان با حریفان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار