اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال درآمد مالیاتی به شهرداری و دهیاری‌های ایلام

مدیرکل امور مالیاتی ایلام گفت: ۱۱۰ میلیارد ریال از محل درآمد‌های مالیات بر ارزش افزوده در چهار ماه نخست امسال به شهرداری و دهیاری‌های استان اختصاص یافته است.

اختصاص 110ميليارد ريال درآمد مالياتي به شهرداري و دهياري هاي ايلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;رضا امیدی مدیرکل امور مالیاتی ایلام گفت: از سال ۹۳ تاکنون بیش از یک هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال  به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شده است.

امیدی از اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال از درآمد مالیات به شهرداری و دهیاری‌های استان در چهار ماهه سال جاری خبر داد و افزود: این میزان درآمد‌های مالیاتی اختصاص یافته در سال گذشته بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال بوده است.

وی از رشد درآمد‌های مالیاتی استان در سال‌های اخیر خبر داد و اضافه کرد: ۹۰ درصد درآمد‌های استان از محل مالیات تامین می‌شود.

امیدی اظهارکرد: وصول بیش از ۶ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال مالیات از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۶، مبلغ یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال در سال گذشته و ۵۰۰ میلیارد ریال در چهار ماهه نخست امسال، نشان دهنده افزایش مشارکت و توجه مردم استان به موضوع مالیات و نتیجه بخش بودن اقدامات این اداره کل در سال‌های اخیر است.

وی شناسایی منابع جدید مالیاتی، بهینه سازی و شناسایی درآمد‌های واقعی و ساماندهی معافیت‌های مالیاتی را از اقدامات و راهکار‌هایی دانست که با هدف افزایش درآمد‌های مالیاتی، اجرایی و عملیاتی شده است.

انتهای پیام/اس

اختصاص اعتبار به شهرداری و دهیاری های ایلام

برچسب ها: شهرداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.