دستگیری 4 سارق و 3 فروشنده مواد مخدر در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ از دستگیری 4 سارق و 3 فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 4 سارق مواد مخدر در کبودرآهنگبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ مجید گلی، فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ بیان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با حضور پلیس های تخصصی و ستادی در شهرستان کبودرآهنگ اجرا شد.

وی با بیان اینکه  شهرستان کبودرآهنگ در مسیر عبور قاچاقچیان کالا و مواد مخدر است، افزود: ۴ سارق و ۳ فروشنده مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ ادامه داد: در اجرای این طرح ۳ نفر از فروشندگان اصلی مواد مخدر، ۲ نفرسارق منزل و ۲ نفر سارق موتورسیکلت دستگیر و یک دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

سرهنگ گلی به اجرای ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان اشاره کرد و گفت: 6هزار و ۵۰۰ نخ انواع سیگار خارجی به ارزش ۲۰ میلیون ریال و توقیف یک دستگاه خودرو و یک نفر متهم در این خصوص دستگیر شدند.

وی اظهارداشت:در اجرای این طرح 14 دستگاه موتورسیکلت و ۴ دستگاه خودرو متخلف که به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات موجب سلب آسایش عمومی و مزاحمت شده بودند توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ از شهروندان درخواست کرد موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ در ادامه بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار وسایل کشاورزی در یکی از بخش های شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ گلی افزود: پس از بررسی موضوع طی بازرسی از این انبار کشاورزی، ۶۰۰ کیسه ۵۰ کیلویی کود شیمیایی به وزن ۳۰ هزار کیلوگرم به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف و یک نفر متهم تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/ب

کشف یک انبار کود شیمیایی احتکا ر شده در کبودرآهنگ

برچسب ها: سرقت ، قوه قضائیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.