آغاز به کار جشنواره تئاتر در استان یزد

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از آغاز به کار بیست و هفتمین جشنواره تئاتر در استان خبر داد.

جوادیان زاده مدیر کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  گفت: بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان یزد، صبح امروز چهارشنبه با نمایش آدم‌ها گوشت گرگ نمی‌خورند در تالار هنر شهر یزد آغاز به کار کرد.

جوادیان زاده افزود: آثار نمایشی بر اساس جدول زمان بندی که از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شده اجرا خواهد شد و داوران این دوره هم کوروش نریمانی، ناصر حسینی مهر و تقی احتیاط هستند.

وی گفت: نمایش‌های این دوره با عناوین آدم‌ها گوشت گرگ نمی‌خورند، بیدارم کن آذر، دور از دسترس اطفال نگهداری شود، زدگی، سال اسپاگتی، ساعت صفر، شرایط و یوزارون، نمایش داده می‌شود.

جوادیان زاده  ادامه داد: پس از بازبینی ١١ اثر نمایشی از سوی محمد محمدسیفی، سعید شهریار و سید حسین پیغمبری، این تعداد اثر به بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی یزد راه یافت.

مدیر کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: نقد و بررسی آثار، پس از پایان هر اجرا برگزار خواهد شد و آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان هم ١٦شهریور ساعت ٢٠ در تالار فرهنگ برگزار می‌شود.

وی افزود: در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی یزد نه نمایش شامل؛ شش نمایش از شهرستان یزد، دو نمایش از شهرستان میبد و یک نمایش از شهرستان بافق به اجرا در می آید.

این جشنواره از امروز آغاز شده و  تا ١٦ شهریور ماه ادامه دارد .

انتهای پیام/ی

جشنواره تئاتر در استان یزد آغاز به کار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار