اتحاد نیروهای مسلح امنیت موجود در کشور را افزایش می دهد

فرمانده انتظامي شهرستان دالاهو گفت: اتحاد و همدلی نیروهای مسلح امنیت موجود در کشور را افزایش داده و بر اقتدار جمهوری اسلامی می افزاید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن ویسی فرمانده انتظامي شهرستان دالاهو گفت : اتحاد و همدلی نیروهای مسلح امنیت موجود در کشور را افزایش داده و بر اقتدار جمهوری اسلامی می افزاید.

وی در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دالاهو اظهار داشت: هرقدر تعامل و هماهنگي میان نيروي انتظامي و سپاه به عنوان دو بازوی قدرتمند نظام بیشتر باشد امنیت اجتماعی پایدارتری خواهیم داشت.

ویسی افزود : تامين امنيت پايدار در جامعه و ارتقاء حداكثري احساس آرامش و آسايش شهروندان موضوعی است که با جدیت توسط نیروهای نظامی دنبال می شود.

وی گفت : استمرار تعاملات و هماهنگي هاي مشترك و تعميق روابط، بستر ساز اجراي موفقيت آميز ماموريت‌هاي مشترك و تقويت امنيت اجتماعي خواهد بود

در این دیدار سرهنگ "نوروز اکبری" فرمانده ناحيه مقاومت بسیج شهرستان دالاهو نيز بر افزایش همدلی میان نیروهای مسلح تاکید کرد.

وی با قدردانی از تلاش های مجموعه نیروی انتظامی، امنیت خوب جامعه را مرهون تلاش های شبانه روزی پلیس دانست.

سرهنگ اکبری یادآوری کرد: سپاه و نيروي انتظامي به عنوان دو نيروي محافظت کننده از نظام و دستاورد هاي انقلاب وشهداء تا پاي جان ايستادگي کرده و اجازه نمی دهند دشمنان كوچكترين آسيبی به نظام و انقلاب وارد کنند.

 

 

انتهای پیام/د

سپاه و نيروي انتظامي به عنوان دو نيروي محافظت کننده از نظام

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار