همزمان با سراسر کشور؛

برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی در اردکان از فردا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان گفت: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) در این شهرستان برگزار می‌شود.

علی دهقانی  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛گفت: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) در این شهرستان برگزار می‌شود.

دهقانی افزود: با شروع شدن ماه محرم و آغاز هفته دفاع مقدس، رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت در شهرستان اردکان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این رزمایش امیدآفرینی، انسجام‌بخشی به‌عنوان ارکان اقتدار و امنیت مردم پایه، خدمت‌رسانی به مردم و تصحیح محاسبات نیرو‌های خودی و دشمن در چهلمین سال انقلاب اسلامی عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در خصوص پیام‌های این رزمایش گفت: این رزمایش پیام‌هایی مانند اعلام آمادگی و عزم راسخ جهادی بسیجیان برای پیگیری مطالبات عمومی مردم، کمک به مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی مردم و تحقق منویات مقام معظم رهبری که فرمودند؛ جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد با استفاده از توان بازدارندگی اقتدار نیرو‌های بسیج مردمی است.

وی گفت:عبور از شرایط فعلی جامعه به‌ شرط حضور مردم در صحنه‌های حساس موردنیاز انقلاب، حفظ وحدت و تبعیت از ولایت‌فقیه، آمادگی بسیج برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمن و هرگونه تحرک میدانی دشمن و اذناب آن ازجمله پیام‌های امیدآفرین این رزمایش برای مردم است.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه‌های مختلف در این رزمایش افزود: در این رزمایش برنامه‌های مختلف عقیدتی، بصیرتی، تاکتیکی، پیاده‌روی، مراسم‌های مذهبی، گشت‌های محله محور و همچنین محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم از سوی گروه‌های جهادی در زمینه‌های عمرانی، بهداشتی، درمانی، آموزشی، خدمات مشاوره‌ای، اشتغال‌زایی و کارآفرینی اجرا می‌شود.

دهقانی گفت: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) با حضور گردان‌های بیت‌المقدس اولویت اول و گروه‌های جهادی در روز‌های پنج‌شنبه ۱۵ شهریورماه و جمعه ۱۶ شهریورماه در شهرستان اردکان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی در اردکان برگزار می شود

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار