وزیر نیرو به کردستان سفر می کند+ برنامه ها

رضا اردکانیان وزیر نیرو روز پنجشنبه به کردستان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رضا اردکانیان وزیر نیرو روز پنجشنبه ۱۵ شهریور همراه با معاونان خود به منظور کلنگ زنی و افتتاح چند پروژه در حوزه آب و برق به استان کردستان سفر می‌کند.

در سفر اردکانیان، ۱۱ پروژه در حوزه توزیع برق با اعتبار ۳۳۹ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال در کردستان به بهره برداری می‌رسد.

در حوزه‌های انتقال برق هم ۵ پروژه با اعتبار ۸۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود که از آن جمله می‌توان به پروژه‌های توسعه و افزایش ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت ناظم آباد (قروه ۲) و توسعه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت مریوان اشاره کرد ضمن اینکه پروژه‌های پست ۲۳۰ کامیاران و سیم کشی دو مدار خط ۶۳ مریوان نیز در این سفر کلنگ زنی می‌شود.

پروژه یادمان شهدای عملیات والفجر ۴ هم که توسط شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان و شرکت توانیر از سال گذشته کار ساخت آن آغاز شده بود، با حضور وزیر نیرو افتتاح می‌شود.

در حوزه آب نیز پروژه‌های سد عباس آباد بانه و آبرسانی به این شهر با اعتبار بیش از یک هزار و ۲۲۹ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

بازدید از سد ژاوه و بازدید هوایی از سامانه انتقال آب از سد آزاد، نشست با استاندار کردستان و مجمع نمایندگان استان و دیدار با نماینده، ولی فقیه در کردستان از دیگر برنامه‌های وزیر نیرو در سفر به این استان است.

انتهای پیام/م

سفروزیر نیرو به کردستان

 

برچسب ها: وزارت نیرو ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.