رئیس سازمان جهاد کشاوررزی استان سمنان:

تامین کالاهای اساسی در استان سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاوررزی استان سمنان گفت: ذخائر استراتژیک استان که شامل کالاهای اساسی است در انبارها دارای وضعیت مطلوبی است و مردم نگران تامین و کمبود این کالاها نباشند.

سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاوررزی استان سمنان هم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: 20 تن مرغ منجمد در بازار با قیمت 6900 و 6750 تومان در فروشگاه های بزرگ توزیع شده است و  در نرخ محصولات اساسی مثل تخم مرغ و مرغ شاهد کاهش قیمت آن در بازار  بوده ایم.

وی با اشاره نوسانات قیمت گوشت در بازار عنوان کرد: گوشت در بازار طی روزهای اخیر دارای ثبات قیمت نبوده و در جلسه امروز مقرر شد گوشت گوسفندی با قیمت 54 هزار تومان و گوشت گوساله با قیمت 48 هزار تومان در بازار توزیع  شود .

میرعماد تصریح کرد:  هم چنین در جلسه امروز  اتاق اصناف موظف شد نظارت ها و بازرسی های خود را از توزیع کنندگان کالاهای اساسی در استان افزایش دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاوررزی استان ضمن بیان اینکه برای توزیع گوشت وارداتی هم اقدامات مناسبی انجام شده است اضافه کرد: برای تنظیم بازار قرار شد واحد پشتیبانی دامپزشکی استان نسبت به وارد کردن گوشت وارداتی اقدام کند  و در حال حاضر در یک ماه اخیر 100 تن گوشت وارداتی وارد بازار شده است و این امر قرار است به صورت مستمر ادامه یابد و هم چنین با وارد کردن 15 تن گوشت گرم وارداتی  قیمت آن 39 هزار تومان و گوشت منجمد 29 هزار تومان می باشد .

وی در پایان عنوان داشت: ذخائر استراتژیک استان که شامل کالاهای اساسی است در انبارها دارای وضعیت مطلوبی است و مردم نگران تامین و کمبود این کالاها نباشند.

انتهای پیام / گ

جزئیات تامین کالاهای اساسی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار