توضیحات فدراسیون فوتبال درباره مشکلات تیم ملی ایران برای جام ملت‌های آسیا

خزانه دار فدراسیون فوتبال درباره مشکلات پیش رو تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات فدراسیون فوتبال درباره مشکلات تیم ملی ایران برای جام ملت‌های آسیابه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی سلیمانی عنوان خزانه دار فدراسیون فوتبال کرد: مشکلات موجود در راه تامین منابع و کمبود منابع ارزی فعالیت تمامی بخش‌ها و تیم‌های ملی فوتبال و به ویژه برنامه‌های مربوط به تیم ملی بزرگسالان در آستانه برگزاری جام ملت‌های آسیا را دچار اختلال جدی کرده است. با وضعیت موجود اگر اعتبارات لازم برای برنامه ریزی‌های آتی در اسرع وقت تامین نشود و این فشار ادامه داشته باشد، اجرای برنامه‌های آتی فدراسیون فوتبال دچار مشکلات جدی می‌شود. بر این اساس، لازم است رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه فعالیت‌های صورت گرفته، در این باره به صورت آنی تدبیر جدیدی بیاندیشند.

وی در ادامه گفت: واقعیت این است که ۷۰% هزینه‌های فدراسیون فوتبال به شکل ارزی و ۳۰% به صورت ریالی است. با این شرایط در صورتی که امکان تامین هزینه‌های ریالی را داشته باشیم با توجه به فعالیت‌های جاری و برنامه‌های مصوب امکان تامین ارز مورد نیاز وجود با اختلال جدی روبرو می‌شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حقوق کارلوس کی روش پرداخت نشده است. همچنین ۴ اعزام رسمی و مهم برای تیم‌های ملی در پیش داریم که این موضوع هم با مشکل روبرو خواهد شد. تیم ملی فوتسال برای حضور در المپیک جوانان آرژانتین آماده می‌شود، تیم فوتبال نوجوانان در مسابقات آسیایی حضور پیدا می‌کند و در رده بانوان هم 2 اعزام در پیش خواهیم داشت که تیم زیر ۱۶ سال به مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در تاجیکستان اعزام می‌شود و تیم زیر ۱۹ سال هم در مسابقات مقدماتی در کشور میانمار حضور پیدا می‌کند. از سوی دیگر مسئله برنامه‌های آماده سازی تیم ملی بزرگسالان، تامین مایحتاج و امکانات و برنامه‌های اردویی این تیم هم به شکل جدی با مشکل روبرو شده است.


بیشتر بخوانید: نخستین تجربه تیم ملی ازبکستان با "کوپر" مقابل ملی پوشان ایران


انتهای پیام/

مشکلات تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار