رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در شهرکرد؛

۲۰۹ ورزشکار اعزامی به جاکارتا شانس کسب نشان دارند

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: ۲۰۹ ورزشکار اعزامی به بازی‌های پارآسیایی شانس کسب نشان دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حمیدعلی صمیمی در مجمع انتخابات هیئت ورزش جانبازان و معلولین چهارمحال و بختیاری در شهرکرد افزود: ۲۰۹ ورزشکار اعزامی از ایران به بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شانس کسب عناوین اول تا سوم را دارند.

وی اضافه کرد: ورزشکاران پارآسیایی کشورمان در ۱۳ رشته دوومیدانی، تیراندازی، وزنه برداری، شنا، تیر و کمان، تنیس روی میز، دوچرخه سواری، بوچیا، جودو، شطرنج، گلبال، والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر به مصاف رقیبان خود می‌روند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین ادامه داد: در دوره‌های قبل در رشته‌های والیبال نشسته مردان و زنان، تیراندازی و دوومیدانی همواره صاحب نشان آسیایی بودیم.

صمیمی گفت: ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان روز‌های ۱۰ و ۱۱ مهر ۹۷ برای شرکت در بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به اندونزی سفر می‌کنند.

وی افزود: پس از پایان بازی‌های پارآسیایی، کسب سهمیه حضور در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از مهمترین برنامه‌های فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین است.

گفتنی است: در این مجمع حیدر قربان پور با کسب ۹ رأی از ۱۵ رأی ماخوذه، به مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.

انتهای پیام/ف

مجمع انتخابات هیئت ورزش جانبازان و معلولین چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.