ورود وزیر بهداشت و افتتاح ۱۵ طرح در خراسان جنوبی+تصاویر

دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور افتتاح ۱۵ طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی و کلنگ زنی ۲ طرح دیگر ساعتی پیش وارد خراسان جنوبی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در فرودگاه بیرجند مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت و سپس با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی استان با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

هم اکنون ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد این ساختمان در زیربنای ۶ هزار مترمربع و با هزینه ۹۰ میلیون ۲۰۶ هزار ریال هزینه شده افتتاح شد

مرکز ناباروری و نازایی رویش، ساختمان دندانپزشکی شماره ۲، مرکز یادگیری و آزمون‌های جامع الکترونیک، مرکز خدمات جامع اطلاع رسانی دانشگاه، افتتاح کلینک تخصصی و فوق تخصصی بیرجند و مرکز خدمات جامع سلامت شهری قائم از جمله طرح‌هایی است که با حضور وزیر بهداشت در بیرجند به بهره برداری می‌رسد.

در شهرستان قاین نیز افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان شهدا، مرکز غربالگری سرطان، مرکز جامع تصویربرداری بیمارستان با مجهز شدن به سی تی اسکن جدید، مرکز همراهی بیماران و سالن اجتماعات بزرگمهر بیمارستان شهدا در این سفر به بهره برداری می‌رسد.

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان دوم قاین از دیگر طرح‌هایی است که در سفر ۲ روزه وزیر بهداشت به استان برنامه ریزی شده است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مهمترین طرح این سفر افتتاح اورژانس بیمارستان شهید چمران فردوس است که با حضور وزیر بهداشت اورژانس جدید شامل چهار اتاق عمل مجهز، بخش‌های زایشگاه، LDR، NICU و ICU به بهره برداری می‌رسد.


در سفر ۲ روزه سید حسن قاضی زاده هاشمی شرکت در نشست با اعضای هیئت علمی، فعالان و دست اندرکاران حوزه بهداشتی و درمانی استان با حضور استاندار خراسان جنوبی و پروفسور مهدی بلالی مود پدر علم سم شناسی ایران و بازدید از برخی مراکز درمانی و از برنامه‌های این سفر اعلام شده است.

قاضی زاده هاشمی پیش از این ۶ سفر دیگر به خراسان جنوبی داشته است که در این مدت طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی زیادی به بهره برداری رسیده و یا اعتبار مورد نیاز برخی طرح‌ها تامین شده است.

ورود وزیر بهداشت و افتتاح ۱۵ طرح در خراسان جنوبی+تصاویر

ورود وزیر بهداشت و افتتاح ۱۵ طرح در خراسان جنوبی+تصاویر

ورود وزیر بهداشت و افتتاح ۱۵ طرح در خراسان جنوبی+تصاویر

ورود وزیر بهداشت و افتتاح ۱۵ طرح در خراسان جنوبی+تصاویر

انتهای پیام/ب

سفر وزیر بهداشت به خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار