مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری آذربایجان غربی:

بافت شهری ارومیه، توسعه پیدا کرده است

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری آذربایجان غربی از توسعه بافت شهری ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛شهرداران آذربایجان غربی و قزوین و اعضای شورا‌های اسلامی دو استان در همایشی مشترک در خصوص آخرین دستاورد‌های عمرانی و توسعه شهری در ارومیه و قزوین تبادل نظر کردند.
 
در این همایش یک روزه که در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد آخرین وضعیت اجرای طرح‌های عمرانی، فضای سبز، حمل و نقل درون شهری و ترافیک و دستاورد‌های شهرداران و اعضای شورا‌های اسلامی آذربایجان غربی و قزوین بررسی و در خصوص بهبود امور تبادل نظر شد.

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری آذربایجان غربی در این همایش گفت: سیمای شهر ارومیه و شهرستان‌های این استان نسبت به پنج سال گذشته پیشرفت زیادی داشته اند و این امر از تلاش شبانه روزی کارکنان شهرداری و شورای اسلامی آذربایجان غربی حکایت می‌کند.
 
سیف الله مطلبی افزود: توسعه بافت شهری و رینگ کمربندی شهری در شهر‌های آذربایجان غربی و به خصوص شهرارومیه بسیار چشمگیر بوده و این امر در توسعه مرکز استان و کاهش ترافیک بسیار حائز اهمیت است.
 
وی افزود: هدف از تشکیل شورا‌های اسلامی شهر و روستا، خدمت به مردم و تسهیل امور زندگی مردم در جامعه بوده است و این مهم تنها در سایه تعامل با حاکمیت میسر می‌شود.
 
شهردار ارومیه نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند روبه رشد توسعه شهری در مرکز استان وحدت و همدلی را لازمه پیشرفت هر جامعه دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی به درستی به مسئله وحدت توجه دارند و این امر موجبات پیشرفت و آبادانی را برای شهر‌های این استان به ارمغان آورده است.
 
وی گفت: سعی کردیم به نقطه‌ای برسیم که حاشیه نشینی در این شهر معنایی نداشته باشد و ساکنان هر نقطه از شهر به امکانات رفاهی و بهداشتی دسترسی کامل داشته باشند و با بازدید از مناطق مختلف ارومیه این اصل قابل رویت است.
 
مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری قزوین نیز در این جلسه افزود: نگاه نشاط محور و توجه به توسعه شادی اجتماعی در جامعه از مهمترین اولویت‌های پروژه‌های شهری استان قزوین بوده و این امر به جد پیگیری می‌شود.
 
ایرج زاهدپور تصریح کرد: رویکرد شهرداری‌ها در استان قزوین علاوه بر مسایل عمرانی توجه ویژه به اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و تقویت شور و نشاط اجتماعی است تا فعالیت شهرداری‌ها صرفا به فعالیت‌های عمرانی محدود نشود.
 
در این جلسه جمعی از مدیران شهرداری‌ها و اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌های ارومیه و قزوین نیز مطالبی بیان کردند.
 
انتهای پیام/م

نشست شهرداران آذربایجان غربی و قزوین در ارومیه

برچسب ها: شهرداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.