معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد؛

کاهش قیمت مرغ تا ۱۰ روز آینده

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد از کاهش قیمت مرغ در روز‌های آینده خبر داد

کاهش قیمت مرغ تا ۱۰ روز آیندهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  معاون هبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد در نشست ستاد تنظیم بازار استان گفت:  تا ۱۰ روز آینده قیمت مرغ در استان متناسب با بازار کشور تغییر می‌کند.
طالبیان پور با اشاره به اینکه وضعیت جوجه ریزی در شرایط مطلوب قرار دارد افزود: تا اوایل مهرماه قیمت مرغ باید به ۸ تا ۹ هزار تومان برگردد.  
رییس سازمان صنعت معدن وتجارت استان هم درخصوص توزیع لباس مدارس ولوازم التحریر گفت: امسال باتوجه به نوسانات قیمت دربازار استان سه نمایشگاه به صورت همزمان در شهر‌های یاسوج، دوگنبدان ودهدشت برگزارمی شود که دراین نمایشگاه کالا‌های مورد نیاز مردم در ۴۰۰ غرفه با تخفیف ۵ تا ۱۰ درصد به مردم عرضه می‌شود.
دیودیده بر عرضه کالا‌ها متناسب با فصول مختلف سال تاکید کرد و افزود: میوه شب عید در حال جمعآوری است. 
 مدیر تعاون روستایی استان هم گفت:امسال اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بویراحمد به عنوان مباشر در استان انتخاب شده و کار آغاز خرید سیب از باغداران از ابتدای مهر تا نیمه آبان ادامه خواهد داشت.
محمدی افزود:۲ میلیارد وپانصد میلیون تومان اعتبار برای خرید ۳۰۰ تن سیب و ۳۰۰ تن پرتغال والنسیای جنوب نیاز است که در صورت تامین نقدینگی کار خریدمیوه آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: قرار است باهمکاری صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این اعتبار تامین وباکمترین نرخ سود ودر مدت زمان ۶ ماه تامین شود.
معاون امور اقتصادی استاندار هم بااشاره به افتتاح میدان عرضه دام زنده در یاسوج گفت:باراه اندازی این میدان قیمت دام زنده با ثبات بیشتر وقیمت کمتر از میانگین قیمت موجود دربازار عرضه می‌شود.
گوهرگانی با اشاره به ضرورت نظارت بر قیمت سیمان افزود:اگر سیمان با قیمت بیش از ۱۰ هزار تومان به فروش رفت تخلف است ورسانه‌ها به ویژه رسانه ملی در اطلاع رسانی دراین زمینه دریغ نکنند.
انتهای پیام/غ
 
برچسب ها: بازار ، جهادکشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.