نگاهی به بازار مسکن/

بهای اجاره آپارتمان در برخی مناطق تهران (۱۵/شهریور/۹۷)

یک دستگاه آپارتمان ۱۶۲ متری واقع در جنت آباد شمالی، شهرک مبعث با مبلغ ۷۰ میلیون تومان ودیعه و ماهانه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اجاره، معامله می‌شود.

بهای اجاره آپارتمان در برخی مناطق تهران (۱۵/شهریور/۹۷)به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، لیست آپارتمان های موجود جهت رهن و اجاره در برخی مناطق تهران به شرح زیر است: 
 
آخرین اخبار مربوط به مسکن را اینجا بخوانید.
 
 
 
 
 
 
بهای اجاره آپارتمان در برخی مناطق تهران (۱۵/شهریور/۹۷)
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
من اگر یک آپارتمان با طذاحی قناص، طبقه 4 بدون آسانسور و پارکینگ و انباری در یک منطقه نامناسب تهران که هم در طرح ترافیک است هم محله شلوغ و بی امکاناتی است را در سایت "دیوار" آگهی کنم و بگویم متری 15 میلیون تومان میفروشم یا با پول پیش 200 میلیون و اجاره ماهیانه 5 میلیون عرضه میکنم، چه کسی میتواند بر این ادعای واهی من نظارت داشته باشد؟! حال اگر من و 20 نفر مثل من با هم تبانی کنیم و برای همین محله و منطقه اینطوری قیمت پرت در این سایت آگهی کنیم چه اتفاقی می افتد؟! ساده است، ملت فکر میکنند واقعا قیمت این منطقه همین قدر شده است و بیشتر و بیشتر دچار استرس و تنش میشوند! پس این نوع سایتهای آگهی بسیار در تشویش اذهان عمومی مؤثر و البته مخرب هستند. به راحتی جولانگاه سودجویان و دلالان هستند. لطفا این نکات مرا جدّی بگیرید و از آن خبر تهیه کنید. سپاس
Netherlands
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
واقعا این نرخها تاسف آوره! مبلغ اجاره از حقوق من هم بالاتره و مطمئنا از دو برابر حقوق بیشتر مردم هم بالاتره!!!
چطور صاحبخانه راضی میشوند مستاجرها را اینگونه داخل منگنه قرار دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
واقعا پول اجاره حلاله!
آخرین اخبار