با اهدا خون، نعمت زندگی را با دیگران شریک شویم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:اهدای خون زکات تندرستی است؛ بخششی به شکرانه سلامتی که در وجودمان به ودیعه گذاشته شده و پیشکشی برای بیماران نیازمندی که چشم انتظار هستند.

حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه   در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: اهدای خون نمادی است ارزشمنـد از همدلی، احساس مسئولیت، پیوند با همنوع و از خالص‌ترین نمونه‌های نوع دوستی و این ایام بهانه ای است که بتوانیم با اهدای خون گره ای هرچند کوچک از همنوعان خود بگشاییم.
با اهدا خون، نعمت زندگی را با دیگران شریک شویم

وی ادامه داد: باید این امر پسندیده را گسترش دهیم تا بیماران عزیز شهرمان که رنج سختی را تحمل می کنند  بشتابیم و علاوه بر کمک به هم نوع نیز این اقدام برای سلامتی خود فرد نیز فوایدی دارد و از بیماری های قلبی نیز جلوگیری می کند.

در مراسم اهدای خون توسط تعاونگران استان در محل سازمان انتقال خون کرمانشاه که به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون انجام گرفت کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به همراه تعدادی از تعاونگران استان در این مراسم خداپسندانه با اهدای خون خود لحظات شیرین حیات را با همنوعان خود تقسیم کردند.

انتهای پیام/ز


اهدا خون زکات تندرستی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار